Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2010

Av Jenny - 28 december 2010 11:45

Hej!

Vet att jag inte har skrivit på länge, men jag får nog skylla lite på min cpdator som inte gör som man sägerx) Nej men jag har varit inne några gånger och försökt lägga upp lite bilder mm, men det har inte gått så jag gav upp;)

Så nu antar jag att jag får säga trevlig första, andra tredje och fjärde advent samt God Jul;) Lite sent men ni vet ju vrf;)

Hoppas att ni hade en riktigt god jul;)


Mitt jullov har varit bra;) Mest slappat, så som de ska va på lov xD

Igår var jag på bio, kul;) Och imorn så blir de nog att vara med Elin, som jag förresten fick världens finaste julklapp av-ett fotoalbum där hon redan hade satt in lite bilder utav oss, så nu blir de att alltid ha kamran med sig för att kunna bygga vidare;) Och så fick jag en typ ihopfällbar ram med bilder utav oss och en fin text!;) Så tack för de allra käraste Elin;)

Årkar inte sitta och räkna upp alla julklappr jag fick så det gör jag inte, men jag kan säga att jag blev jätte glad för alla, tack så mkt allt fint folk!


Nej nu pallar jag inte skriva mer så hejdå, och ha ett riktigt gott nytt år om jag inte hinner skriva mer förrän dess.

Men nu lovar jag att jag ska titta in lite oftare och skriva några rader;)

Puss;* <3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards