Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under januari 2011

Av Jenny - 28 januari 2011 15:49

Hejhej!

Nu sitter man hära och bara njuter av att helgen äntligen är här!;D

Igår var de att åka skriskor, de var kul;)

Jag klarade de där tusenmiljoner glosorna, och nästa vecka är de engelska uppsats och tusenmilljoner glosor igen;P

Imorn blir de nog att gå på stan eller nånting med Elin;)

Puss:***

Av Jenny - 26 januari 2011 17:39

Hej;)

Kom på att jag inte skrivit ngt på mega länge!

Sry!

Nu sitter jag iaf och tittar på gamla avsnit av Glee;)

Och ikväll är de nya avsnitt!!;D

I och med att jag inte skrivit så mkt så kan jag ju iaf berätta lite av vad jag har syslat med den senaste veckan;)

Måndag: var på röntgen för min arm som ingen kan säga vad de e fel på-_- sen åkte jag t skolan, efter skolan när jag skulle åka bussen hem så åkte vi i diket ( typ hundra meter innan jag skulle hoppa av;PP

Tisdag: gick i skolan, där vi på idrotten sprang ute vilket killarna ska göra på fredag, hoppas de blir riktigt kallt! efter skolan åkte jag in t stan.

Idag: har jag varit i skolan alla var trötta så de blev mkt skratt, vi hade en  vikarie som natalie gav namnet "trumpeten"

Imorrn blir de att åka t ishallen;)

Till fredag har vi tusenmilljoner glosor i tyska!;OOOO



Av Jenny - 15 januari 2011 22:05

Hellu!

Shit! lovade ju att jag skulle bli bättre på att skriva lite fler inlägg;O

Aja, från och med nu!

Första veckan i skolan är över, puuh!

-Bara typ tusenmillljoner kvar;P-

Den gick faktiskt ganska snabbt;)

Jag och Elin har skrattat mkt de lovar jag!;P

Men de har varit rätt drygt att gå upp kl6 varje j'vla morgon, men de har gått;)

Vi började med riktiga lektioner direkt, vilket var drygt...


Idag har jag nästan bara varit hemma;)

Visst snön är  fin, men nu har jag sett den, nu kan den försvinna, hejdå!

Imorrn blir de att vara med världens bästa Elin! (L)

Aja hejdå!

Ha de bra!


-lovar att jag ska skriva snart igen;P-


Ni får en bild på Elin när vi tältade, bara för att jag vill att de ska bli sommar så att vi kan göra om de!;)  

Av Jenny - 2 januari 2011 12:40

Nu är de nytt år!

Känns knappt som om man har gått igenom de gamla än menmen 2010 har vi lagt bakom oss och nu börjar 2011!;)

Gott nytt år!;D

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards