Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juni 2011

Av Jenny - 30 juni 2011 22:15

Godkväll!:)

Har precis kommit innanför dörren från en trevlig dag!:)

Dagen blev tillsamans med Elin! Mysigt!:)

Vi har hittat på mycket tittat på film, ätit glass, skojat, spelat kubb, dansat runt midsommarstången, lekt i lekparken och bara haft otroligt roligt! Tack för dagen!:)

Och nu har jag även en ny bakgrundsbild till min mobil, tack Elin!:P

Idag på morgon har jag även badat riktigt skönt efter en cykelrunda:P

Haha, när jag cyklade och badade så satt de lite folk ute och dom hälsade så glatt, sen cyklade jag hem igen typ en halvtimme efter och dom hälsade igen men sen när jag cyklade förbi en tredje gång så kanske dom undrade om jag var helt knäpp?

Jag skulle igentligen lagat mat idag om jag inte skulle haft nåt för mig, mamma var sugen på lasange så jag sa att de var ju enkelt och bra. Sen skulle jag ju iväg och jag ställde mamma på att göra de. Mammas ord "men då får du ta fram receptet och se så att allt är klart"

Hon såg lite nervös ut när jag mötte henne så undrar om hon klarade de? Det gjorde hon säkert min lilla duktiga mamma!:) Hon är så fantastiskt duktig så hon fixade de galant!:)

 (Det är inte så att mamma aldrig lagar mat och att jag är värsta snillet på att laga mat men ibland så händer de att jag fixar lite mat och de blir bla lasange, så jag visste vart receptet fanns:P)

Jaja, får väl gå och knyta mig snart, jag är ganska så trött och sliten. Ni vet jag börjar bli gamal nu, ellerhur Elin?:P

Godnatt! Puss på er!


Ledsen jag tog inga bilder idag... De får bli vid ett annart tillfälle!:)


Av Jenny - 30 juni 2011 09:19

Hejsan!

Just nu sitter jag och får damp på alla mina myggbett! Dom är så jobbiga!

Varför finns de myggor, dom gör ju bara skada?

Jag ska Aldrig mer åka till Mörtsjöåsen i shorts...

Idag ser de ut att bli lika fint väder som igår wiiee!:)

Men resten av veckan ska de tydligen bli lite dåligare väder. Molnigt iaf.

Min mobils internet funkar inte, de funkade bra igår men idag står de Web page not available, jag har tittat på instälningar men hittar inget fel. Nån som kan med telefoner?

Det kan ju bero på att de inte är nån teckning men de brukar ju funka, aja jag ger de idag oxå sen får jag väl försöka fråga nån som kan med de.

Jävla myggbett...

Nu ska jag nog äta lite frukost:)

Puss och Kram, njut av dagen!<3<3<3

Av Jenny - 29 juni 2011 21:32

God kväll!:)

Idag har jag varit iväg ganska så mycket, roligt!

Dock har jag inte hunnit sola eller tvätta moppen, som igentligen var de viktigaste...:S

Men jag har hunnit leka modell och här är min fina långarmad som är en riktigt mjuk och slitbar munkjacka som både tål de mesta och är snygg!:)

  Ja, jag vet att håret är superblött men jag kom precis ut ifrån duschen!:P


   Koftan är supermysig!


  Myspys!:) 


  Sen här är en bild ifrån Ölandsbron!;) 

      


Nu på kvällen så skulle jag ligga ute i gräset och måla lite, de var ju flera månader sen. Så jag gick ut och hade jätte mycket insperation som bara ville ut. Men sen så fick jag erbjudande att åka med till Mörtsjöåsen:) Insperationen borta!

Sen kom förslaget att jag skulle ta med mig en penna och blocket, de gick jag med på! Så jag tog en väska och sen åkte jag!:)

De var supersuper mycket mygg!!!!!!! Mina ben är helt knotriga! Jag gick nämligen i shorts:S BIG MISTAKE!

Om jag och en kompis går ute i skogen och kompisen får 2 myggbett så får jag 50myggbett... Jag vet att de låter överdrivet men de är tyvärr sant..

Nåja jag hittade efter mycket letande en plats där de inte var så mycket mygg och där satt vi i kanske en halvtimme och sen gick vi tillbaka trodde vi...

Det är stort i Mörtsjöåsen och svårt att hitta. Men tillslut så kom vi hem!


  Här är hur underbart fint de var vid mörtsjöåsen och vet ni de bästa för eran del? Ni slipper njuta utav paradiset med myggen!

Och här är min blyertsteckning;) Jag vet att den är suddig men man ser ju lite iaf...;)


Av Jenny - 29 juni 2011 10:03

Hejsan och för mig är de morgon!:)

Jag har nämligen sovit otroligt länge idag, jag kom hem ganska sent igår och solen tar mycket energi!

Så jag var supertrött igårkväll, jag råkade somna i förgår kväll till filmen och jag såg bara en liten del och nu vill jag veta hur den slutade!!:S

Jag är nämligen väldigt duktig på att somna på soffor och i bilar!:P

Idag lite senare kommer nån bild från ölandsbron som jag tog när jag kom på att jag inte hade tagit ett enda foto!:O Sen ska jag leka modell igen så får ni se min myspysiga långarmad som jag köpte på BikBok!:)

 Önskar att jag hade hittat lite mer kläder men de gjorde jag tuvärr inte...:(

Jag planerar faktiskt att röja upp ordentligt i min garderob, jag andvänder säkert bara 25% av alla kläder och 75% bara hänger och tar upp plats.

Kanske skänka bort till de behövande:)

Idag ska jag tvätta moppen! Punkt och slut! De måste göras nu nu nu NU!

Solbränd har jag blivit och de som var lite rött igår har lagt sig och blitit brunt!(y)

Men riktigt solbränd är jag ju inte, de tar ju tid som jag inte har!:P

Men snart ska jag gå ut och lägga mig och njuta utav solen!:)

Jag kan ju låtsas att jag är på Öland igen!:)

Puss och Kram!<3<3<3

Av Jenny - 28 juni 2011 19:09

Åhh, jag älskar hur härligt håret blir utav salt havsvatten!!Det är nästan de härligaste i hårväg som finns!;)Just nu sitter jag i en solstol vid havet, kvälls solen i ögonen och en tidning på bordet! Härligt!Jag har blivit solbränd, lite iaf:P Åtminstone lite röd:PJag har handlat lite, inte hittat så mycket men en härlig långarmad fick iaf följa ned hem:) BikBok hade nämligen utförsäljning:)Jag har bådar några gånger och de var så skönt i vattnet!Men en sak undrar jag, varför blir man aldrig brun om bena?

Av Jenny - 28 juni 2011 08:40

Hejsan!:) Godmorgon!:)

Idag blir de heller inte att tvätta moppen då jag drar till vattnet och badar och har de allmänt skönt!:)

Jag ska ligga på en handuk i sanden hela dagen och bara gå därifrån när jag ska bada!:)

Helt bekymerslöst!:D

Igentligen skulle Elin och jag hitta på något men hon fick förhinder så de får bli en annan gång. Hoppas att de är super soligt och varmt idag! Eller inte för varmt, de får gärna svepa in lite sköna havbrisar då och då!:)

Puss och Kram!

Bilder kommer senare!;)<3<3<3

Av Jenny - 27 juni 2011 19:25

Tänkte bara tipsa om ett spel som min kompis visade mig!:)

Då spelade jag visseligen på min telefon men nu har jag spelat de igen på datorn och jag tycker att de är super roligt tidsfördriv!:D

Får se om ni gillar de, de skadar ju inte att testa?:)

 Spelet hittar ni  här: http://www.spela.se/spel_/Papa_Louie.html

 Bild från googel:)

Av Jenny - 27 juni 2011 19:08

Idag har jag som ni känner till inte gjort så himla mycket...:)

Bara en hemma dag, sånna är mysiga de oxå!:)

Jag har bakat och lagat mat och solat!:)

Sen nu till kvällen så cyklade jag (enligt mig) en väldigt lång runda. Men de går så sakta när man cyklar själv, sen jag började köra moppen har jag liksom vant mig vid att de går fort:P Sen har jag vant mi vid hur man kör oxå, jag försöker liksom gasa med högerhanden och sen ska jag blinka i svängarna. Snacka rutinskadad?

Vad kommer näst ska jag börja trampa på moppen för att få fart?!

Moppen ja... den är fortfarande inte tvättad......

Måste göras snart!:)

Ikväll blir de myyspys framför tv.n, Johan Falk, nån kriminalare. Alltid trevligt!:)

Just de när jag kom fram med cyklen så badade jag, riktigt skönt!:)

Puss och Kram!:)<3<3<3


Hoppas att jag inte somnar framför tv.n nu jag är jätte trött! Risken finns!:)

efter filmen måste jag gå och na´na´som betyder sova enligt mig!:)




Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards