Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jenny - 31 oktober 2011 08:19

I Love you, Loved, and Love. You will never disappear from my mind. One day we will meet again. Until then I hope you know, that you see, that you feel how much you mean to me.

I do not know if I should cry because you're gone or laugh because I know you have it allright?

I just want to say 'I Love You

 

Av Jenny - 30 oktober 2011 19:01

Nu har jag varit och lämnat en liten födelsedags present till fina Rebecca som fyller år idag!

Så nu blir det ett stort Grattis till Rebecca! :D

Av Jenny - 30 oktober 2011 15:58

  Hejhej!

Nu är de inget gästinlägg nu är de äkta vara! Hahaha! ;D

Men som ni kanske listade ut genom Tintins Gästinlägg så var jag igår först en runda hemma hos Tintin sen åkte vi in till Porslinan och tittade på skräckfilm! Buhuhu!

Innan filmerna började så hittade vi precis som Tintin sa en Jakob. Så vi satt vid ett bord alla fyra (Tintin, Jag, Emmy och Jakob)  och pysslade med pumor och kvitton!


En puuuuuumpa! Visst är den söt? :)


   

Vad kan detta vara!? :O


Titta! Ett sönderstämplat kvitto! Tahdah!



 

 Ett sönderstämplat kvitto som även kan bli en brudslöja till en annan pumpa! Dom ska gifta sig, gulligt par! :D

Ett mångfunktionellt kvitto minsann!


Emmy, ville du lämna tillbaka nåt eller? De går nog.....


Men iallafall sen var de FILMTAJM! Haha.

Först var de nån lite psykfilm sen var de Halloween (passande namn, haha)

Filmerna var rätt okej :)

Under sista fick Emmy, och jag vet defenetivt inte hur hehe, sin hand krossad och en massa nagelmärken över hela armen.

Den var obehaglig, fast inte så läskig. De var mest bara "hugg hugg, splash"


Jaja, sen blev de lite sent så jag stannade hos Tintin, vi kollade film och hade allmänt trevligt! :) Och ni fick ju gästinläggen! ;)

Vi sov nog vid 06.00 eller nåt sånt, sen ringde min mobil vid typ 10, då blir man lagom glad...


Jaja de var lite kort om min Kväll-Natt-och Morgon :)

Pusshej!





Av Jenny - 30 oktober 2011 02:54

  

Av Jenny - 30 oktober 2011 00:48

hejsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!! :D

Idag är det typ söndag, och jag kan berätta att det inte är jenny som skriver detta. tihihi, för det är jag :D och nu undrar ni säkert vem jag är.. men det berättar jag inte. :D mohahah! men idag har jag då fått stå ut med Jenny, även kallad Schenny. okej, det har faktiskt varit kul! och hon kom till mig idag/igår(?) på lördagen i alla fall och då tog vi fina bilder på henne och mig ^^


jäääääääääääääääääääääääääääättefint!


men så stack vi till hemköp (som vanligt) och köpte godis där ifall nån undrar. vi väntade på emmy med och på en linn som aldrig kom o: det visade sig att det inte gick någon buss men jag tyckte hon kude cykla, fast hon var inte så pigg på den idén.. asså jag fattar inte varför!? o: hehe..
vi gick sedan till porslinan. ni vet vårt fail.. att vi trodde det va igår, eller i fredags men det va det inte. det va ju på lördagen. och där väntade vi en stund på att filmerna skulle börja visas. vi hittade en Jakob där som vi snacka med, trevligt trevligt, han är min barndomskompis ifall någon vill veta xD hehe, kände att det va så viktigt att skriva det! filmerna var inte så jäättebra.. är inte så glad för skräckisar.. men det va kul ändå. :D och nu orkar jag typ inte skriva mer, kände att det här med att blogga inte riktigt va min grej.. så hejdå!! och juste, jenny tyckte att hag sulle skriva att hon sover hos mig idag. så nu hoppas jag att ni antecknar detta! annars blir jag ledsen.. nej det blir jag inte. ;) och nu känner jag mig lite LÄSKig.. har druckit så mycket läsk.. X) haha! Aja, godnatt på er!

Av Jenny - 29 oktober 2011 10:20

Igår åkte jag in till stan sen och träffade Tintin&co., efter att ha suttit i en halv timme och väntat på att dom skulle se klart en film innan dom kunde gå och möta mig- de kallar jag för fin vänskap.... ;)

Sen gick vi och sen kom lite annart folk också. En härlig blandning människor! Jätte trevligt!

Fail nr.2 var ju att Porslinan inte var öppet. Haha.

Men vi fixade de, detta var nog roligare! :)

 Ja, min fredag blev riktigt bra!

Och helgen kommer fortsätta lika bra, om inte bättre!


Det enda dåliga från igår var att jag kom hem rätt sent och orkade inte klä om eller borsta ut den otroligt toviga knuten jag hade i håret. De fick jag göra nu på morgonen, tur att borsten höll. Haha ;)


Pusshej!

Av Jenny - 28 oktober 2011 14:49

Hahaha, nu ska ni få höra min och Tintins Fail här. Jag kan sågott som säkert utlova skratt!

Vi skulle ju till Porslinan ikväll, då de är nån slags film kväll där. Jaja strunt samma vad det är, men vi skulle dit. Hon hade kollat tiderna nån gång i skolan och så kollade vi hurdags de skulle vara så att vi inte kommer för sent eller för tidigt, de hade ju varit jätte pinsamt liksom.

Men.

Fick ett sms

"Jenny..... Det är imorgon.....!!

Hhahah!


Fail


Men jag och Tintin ska dra dit iallafall!

Så jag ska till Tintin snart, vet inte när för hon har inte sagt nån tid men de blir väl snart antar jag.


Och nu är de Höstlov! Yiiehah!   Hahaha, nej men de är alltid trevligt!  

  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards