Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2011

Av Jenny - 23 mars 2011 19:04

Hej och Hallo!

Nu har jag varit på praon i tre dagar, ganska kul;)

För er som läste mitt senaste inlägg så vet ni kanske att de var en skola jag skulle praoa på.

Jag hamnade i en trevlig liten 1.a på lite över 20 elever;)

I måndags var de mest "lära känna" men jag kan fortfarande inte alla namn hur mång gånger dom än säger de, men dom ser ju för fan lika danna ut!;P

Men men klassen har sina bra och dåliga sidor, det är ju självklart;)

Får förhöra dom lite,rätta en massa saker, planera lite, sen får jag ju gå runt i klassrummet och hjälpa dem lite och vara med på lite raster;)

Ganska slappt, skönt;)

Sen när deras skola är slut får jag rätta och fixa lite sen får jag gå ner och vara med barnen på fritis;P Idag var vi i Ekebacken;)

Ikväll blir de att titta på Glee och Big Brother ;D

Kram så länge!  



Av Jenny - 19 mars 2011 21:59

God kväll allesamans! x)

Har precis kommit hem från en heldag på ukm-festivalen velket var mkt trevligt;D

Det var många unga duktiga musiker och konstnärer där;)

I första akten ropade dom upp vissa av konstnärerna på scen, vilket inte vi (eller jag iaf) visste om så det var lite konstigt att stå där när man inte var beredd på de;P

Kan verkligen rekomendera att ni söker till ukm-festivalen om du är intriserad av musik eller konst;D

Mesta tiden spenderades ju inne på festivalen men sen var de ju lite med konsten och sen var vi och fikade inne på oden oxå:)

Nåja, nästa och nästnästa vecka är de prao, kul;D Ska praoa som lärare, får se om de är nåt att ha.

Kmr säkert lägga in fler inlägg då när jag inte har så mkt läxor att göra;)

Förra veckan var de iaf massa läxor, och sen igår var de upphängning och invigning utav ukm och sen var den riktiga festivalen idag;)

Ha en fortsatt trevlig kväll, hejdå!<3


Av Jenny - 11 mars 2011 20:01

Hej!

Har inte skrivit på länge men de har inte hänt så mkt mer än att läxorna har blivit ännu fler och att jag sitter slaviskt franför tv11 varje vardagkväll och tittar på big brother;p

Det är en ganska konstig tv ide, jag menar hur täänkte man när man kom på iden till big brother, "hey jag har en ide vi slänger in 20pers i ett hus buggat med kamror och mikrofoner"??? Aja kul är de iaf!

Just nu tittar jag på the vampire diates, mkt bra!

I tisdags var vi i rödebybacken, vi åkte i sopsäckar ner för hela backen typ 30gånger och sen åkte vi på en presening typ 10;P Snacka ont i rumpan efter, och blöt, jag som skulle in t bilden efter haha!

Skulle anmäla mig och tintin till ukm-festivalen (ung kultur möts) vi skulle ställa ut lite tavlor, men med min vanliga otur så funkade de inte, tack vare min fina lilla dator som dampade sig;P Men de löste sig sen;)

Lovar att jag ska bli bättre på att skriva!

 Nu till helgen blir de bara konfa för hela slanten, och jo föresten lite läxor oxå men de är ju inte så upplyftande precis x/

Konafa både lördag och söndag...

Aja hoppas er helg blir bättre än min! Kram!<3


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards