Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2011

Av Jenny - 22 februari 2011 18:23

Hejhej;)

Idag är de tisdag men för en vecka och två dagar sen var de söndag, då gick man upp tidigt för att de var konfa. Jag elin och rebecca samåkte till maria gården där vi brukar vara. Vi hoppade ur bilen och gick mot dörrarna, tror ni inte de var låst!?

Rebecca smsade Johanna och frågade om de verkligen var konfa idag, jo de var de ju men vi skulle ju börja i en annan kyrka! Så där stog vi och dom andra skulle inte komma förrän om en och en halv timme, riktigt jävla lyckat!

Vi gick till Rebeccas mormor som bor där i närheten, hon var jätte snäll vi fick vara hos henne hela tiden;D

Sen kom ju alla från konfan och där stog vi, pinsamt!


På måndagen var de Alla   -Dag! Trevligt!

På tisdagen var de skola och efter de var de bild, träffade sophie innan bilden så vi gick en runda på stan, sen träffade vi tintin på hemköp där tintin och sophie köpte 4st sånnadär typ munkar;P (de var 4 för 20 och då måste ju dom köpa!)

Aja sen gick vi t bilden och dom åt sina munkar;P

I onsdags kommer var de skola precis som på torsdan.

På fredag var de matte prov samt den sista dagen i skolan innan sportlovet!

Lördagen spenderades i kalmar, mkt kul;) Köpte ett pat skor och en jätte myyysig kofta! Lägger kanske ut bilder på dem sen;D

I söndags vaknade jag och var sjuk så de blev att vara hemma.

Måndan var lite bättre;D

Och idag blev de att åka till ishallen med elin och rebecca, mkt roligt!

Kram!

Av Jenny - 10 februari 2011 20:37

► Play the moment
▌▌ Pause the memories
■ Stop the pain
◄◄ Rewind the happiness

Ibland önskar man

<3

Av Jenny - 10 februari 2011 19:32

Hej hallo!

Har inte skrivit på ngn dag, I know;P

Måndag var bara en vanlig måndag, med vanliga lektioner.

Tisdagen började tidigt med att jag vaknade av att de var storm ute, de blåste rejält. Då var klockan runt tre på natten och jag bara shit jag måste somna om annars kommer jag mka till skolan som ett vrak imorn! Tror ni jag somnade om? nej! Sen vid fyra tiden gick strömmen och nån ringde t pappa för att de blåst ner massa träd över vägen, då körde han iväg. Somnade till i kanske en kvart sen vaknade jag igen. Vet inte hur mkt klockan var när jag gick upp men jag letade upp en ficklampa så jag lyckades tända kaminen och vedspisen samt några ljus. Sen fick jag gå in på toan och försöka få på lite mascara med ett enda litet värmeljus hjälp. De gick sådär;S Men klar blev jag iaf.

Skolan började med att jag gick in t engelskan och gjorde klart en uppsats som jag inte hade hunnit göra klart, sen var de tyska, trodde de skulle bli prov så jag hade pluggat en j'vla massa i onöddan...

Haha, när vi skulle ha so så gick brandlarmet så vi gick ut och ner t idrottshallen väntade där (iskallt!) i en minut sen kom brandbilen, sen väntade vi i typ tjugo minuter sen fick vi gå upp. De var ingen mening att vi fortsatte so:n så vi gick för att ta våra svenska mappar, tror ni inte att brandlarmet gick igen!;P

Aa, sen hängde Elin me mig hem för att vi skulle göra lite läxor, de blev inte jätte mkt gjort men de mesta iaf!

Sen på Onsdag så var de Engelska redovisning, jag och elin var BÄST! (tyckte vi)

Jag hängde med henne hem så bakade vi en paj!;D

Sen nu idag så hade vi matteprov eller diagnos;P

Sen efter skolan kom elins mamma och skjusade oss t min farmor som hade namsdag idag, Vi tog med oss pajen och lite vaniljsås så fikade vi lite med farmor. Det var min och Elins goda hjärning för dagen.

Jag tror att farmor blev jätte glad!

Nu i helgen blir man inte helt ledig heller, det är konfa på söndag.

Aja nu har jag nog skrivit tillräkligt!;*

Ha en trevlig kväll!(L)

;)

Av Jenny - 5 februari 2011 18:54

Hej! (L)

Förra veckan gick ganska fort, kanske berode de på alla läxor xP

Men nu är de härlig helg!

Men på måndag är de tbx i skolan, härliga skolan...(not)

Har varit en runda på Öland idag, var i några affärer hittade en tröja som jag i och för sig har gått och tittat lite på här hemma oxå men inte köpt;P

Kanske tar ett kort på den och lägger in senare, men inte just nu;P

Ikväll blir de att titta på Melodifestivalen, tror jag iaf, får se om de är nåt bra. Men seriöst så är Melodifestivalen lite ut tjatat vid de här laget enligt mig iaf, men de är en tradition så de är rätt kul iaf xP

Hejdå!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards