Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2011

Av Jenny - 31 juli 2011 17:55

Nej nu måste jag börja packa . . .NU!

Men vad är de för mening? Hur mycket kommer jag glömma och komma på när jag sitter i bilen? Lika bra att skita i de och bara komma som jag är!



Av Jenny - 31 juli 2011 15:39

Ta de lugnt, jag är inte död. Jag lever!

Jag har inte bloggat idag, jag har nämligen vari iväg hela långa dagen. . .

Och ikväll måste jag börja packa, för imorgon blir de läger! :D

Då kommer även lite film delar att komma upp lite varstans i bloggen så håll utkik! :)

Jag hoppas att allt är bra med er så hörs vi lite senare kanske!

Puss&Kram!

Av Jenny - 30 juli 2011 21:00

Nu har jag fixat lite underhållning åt er, mer än vad jag kommer skriva på mobilen, när jag är på läger!   

Visst några inlägg kommer de väl säkert bli men lite back up måste jag ju få ha! 

Jag har nämligen tidsbestämt lite film som kommer komma upp lite när som i bloggen!

Spännande!

Om de skulle vara så att ni missar nån dag och inte orkar leta upp klippet bland inläggen så kan ni alltid gå in på kategorin Film och kolla alla som publicerats so far! 

Känner mig duktig! 


Här är ett smakprov på filmen!

 

 Ni får lova att inte tjuvkolla på delarna!

Av Jenny - 30 juli 2011 19:51

Tänkte inte blogga så mycket idag utan låter låt-texterna prata för sig själva!


 


Av Jenny - 30 juli 2011 16:00

Hej!

Bloggade inte så värst mycket igår men Rebecca fick stå för de!

När jag är på läger så har jag laddat upp med lite film-tajm till er!

Igentligen är de väl en film som dom vissar i skolorna för att förbättra världen, men aja de är en film i 8 delar som kommer under de dagarna jag är på läger. Vissa dagar kommer två avsnitt, jag kommer att planera in dem lite olika tider bara för att höja spänningen!  

Haha, märks de att jag tycker att detta är kul?  

Om ni missar nån dag eller inte hittar klippet så kan ni gå till meny rubriken Film som kommer att finnas under Kategorier


Lite bilder från igår förmiddagen :)


     Haha, jag ser ju inte bäst ut men jag får väl skylla mig själv som är dum nog att köra moppe i ösregn. . .


     Vi var ute och tog lite bilder oxå! 


Sen idag så ska de tydligen vara nån fest i vår maskinhall 

Jag bor nämligen inte i en lägenhet i stan utan jag bor lite mer på landet, döm mig inte som bonde är ni snälla. Men iallafall så har vi en maskinhall och de skulle vara nån släckt-träff (300pers!) som igentligen skulle vara på fotbollsplanen brevid vårt hus men i och med att de är så dåligt väder så frågade dom om dom fick vara i vår maskinhall ist.

Pappa bad mig idag på morgonen att gå ut och ta lite kort. . .

 

Den blev väldigt fin inuti iallafall!

     


Kommer ni ihåg dom dagarna när jag höll på å måla en massa?

Här är resultatet.

   

De blev väldigt blått!  



Av Jenny - 29 juli 2011 17:44

Gästbok


Sitter här med Jenny och hon är varm ;) Haha^^

Aja, vi har nyss kollat på Älska mig(en film) och Jenny började gråta, lite(mycket ;).  

Själv höll man tårarna inne(höhö).

Vi båda rekomenderar filmen väldigt mycket, men varning för pölar på tangentbordet!!!  

Jenny kommer lägga upp filmen i delar när hon är på konstläger! :)

Pusshej /Rebecca   

Av Jenny - 29 juli 2011 09:54

Nu är jag utvilad och mig själv igen! 

Har varit väldigt flummig dom senaste dagarna i brist på sömn! Haha 

De går inte att vara vaken så länge som man brukar när man går upp 6.30, inte i längden iallafall!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och äta lite frukost sen ska jag iväg!

Vi syns senare!    

Av Jenny - 29 juli 2011 09:54

Nu är jag utvilad och mig själv igen! 

Har varit väldigt flummig dom senaste dagarna i brist på sömn! Haha 

De går inte att vara vaken så länge som man brukar när man går upp 6.30, inte i längden iallafall!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och äta lite frukost sen ska jag iväg!

Vi syns senare!    

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards