Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny - 29 februari 2012 20:06

Hej!

Har haft skola idag och bla. musik. Och läraren kom inte, sen gick de en bra stund och alla gick, sen när vi skulle gå och hade kommit en bit så tror ni inte att musikläraren dyker upp? Jo! Så de var bara att vända på klacken och gå tillbaka...

Jaja de var rätt kul iallafall.

Sen efter skolan så gick jag till min sjukling, Rickard, med en stor glass som kanske ska få honom att må bättre ;) Så snäll jag är som går hem med glass till folk när dom är sjuka^^


Och imorgon är de torsdag och sen är det fredag!

Bara för att jag vill ha tillbaka sommaren som förhoppningsvis inte är långt borta! 

 


Av Jenny - 28 februari 2012 19:34

Hej!

Hann inte blogga varken i söndags eller igår. Men Tintin sov här från lördag till söndag och sen kom Rickard och överaskade mig på söndag och stannade tills måndag. Mycket mysigt!

Fick en underbar parfym utav honom, sen sprayade han in min kudde i parfym och sen lämnade han kvar en tröja här, så jag ska klara mig ett tag!  Och nu sover jag jätte gott om nätterna! Efter att han gått sen på måndags kvällen så hittade jag en lapp på min dator där de stod "Älskar Dig Jenny", awww!


Och Ida har jag varit i skolan och jag och Tintin fick Gratis Glass på stan!



Av Jenny - 25 februari 2012 22:51

hej, jenny är upptagen sååå jaaaa...... jag får väl ta över bloggen en liten stund här då... men vad ska jag skriva?

1. hur min dag har varit, ring 10029384-001

2 vem jag är, ring 10029384-002

3. vad Jenny gör, ring 10029384-003

heeeeerrå! ^^

Av Jenny - 25 februari 2012 14:51


Hmm.. vems halsduk är det här? Någon som känner igen den? Vi hittade den i Tintins väska..
Men iallafall hör av er till 112 om ni vet något!


                     

Av Jenny - 25 februari 2012 09:43

 

Idag blir min dag att först åka till Tintin sen till stan och till porslinan och sedan vidare hem till mig och sen sover Tintin över. Där har ni min dag i mycket korta drag!

Och nu är de snart slut på lovet.. Usch, kan vi inte få nån vecka till?

Men iallafall så kommer Rickard hem inatt! Gud vad jag saknat honom! Kan ju inte skicka sms till honom, vet inte varför men dom kommer bara tillbaka till mig och sen kommer en raport att dom inte har levererats. Men det har iallafall kommit in några riktigt söta sms från honom till min mobil.  Blir bara så frustrerad att jag inte kan svara!

Jaja, på måndag så träffas vi iallafall.


Igår när jag och Ida skulle lyssna lite på musik och båda sjöng med högt och ljudligt så var de denna låten som utan tvekan fångade våra röster och fick oss att sjunga ännu högre i och med att vi kan hela den välbekanta texten.

 

Av Jenny - 24 februari 2012 21:23


Två tjejor fit for fight för film tajm!!


Redo med popcorn och allt!


Vi såg black swan och den var helt sjuk! Kolla fan inte på den ensam... Så jävla obehaglig!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards