Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Jenny - 7 januari 2012 12:22

Igår lös jag med min frånvaro här på bloggen. Råkade först försova mig, jippi! Sen skulle jag in till stan för att träffa Ida och hennes pojkvän Felix. Vi skulle bowla och de är väl inte min bästa sida!  Men jag dödade ingen.. de är väl positivt?

Sen när jag kom hem så hade vi lite utav en familjemiddag, med kalkon och sen desert. Riktigt mysigt! Jag har inte hunnit umgås med familjen så mycket detta lovet, har haft för mycket att göra.


Idag ska jag på 25.årsfirande för min kusin. Så ett stort grattis till henne! De ska bli trevligt! 


Och snart är detta lovet slut. Vart tog de vägen? Visst jag har haft väldigt kul hela lovet men de försvann alldeles för snabbt! Nåja, snart är de ju sommarlov! 

Menmen, lovet är inte slut än och jag ska spendera dessa tre återstående dagarna på riktigt bra sätt!


Puss   


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards