Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Jenny - 3 juli 2010 21:12

Dagen började me att jag vaknade och satte mig vid datan, sen så klädde jag på mig och fixade till mig. Sen så gick jag ut me Rambo(min hund) en runda:)

Sen åt jag typ frukost fick bli en rostad macka;)



Min mobil la typ av igår, allting fungerar på den musik, teman, ringa och allt annat men inte att skika sms, lite störande. Sen så är min gamla mobil bunden t tellia så den gick ju inte att ha så länge så jag fick ta mammas- en stenålderstelefon och jag överdriver inte!- men aja den får duga,

tbx t dagen. Ehh, efter frukosten så tittade jag en stund på tv;) Sen skulle mamma och ja t expert i Lyckeby och kolla om dom kanske visste vad de var för fel på min telefon. Sen så skulle jag t Annie vid 13 men vi var klara vid typ 12 i lyckeby så mamma bara vi kör dit och jag hade ju inget att säga t om så vi åkte ut t Hästö så fick mamma prata lite me son syster, och jag fick träffa min kusin 1timme innan;)


Aja när jag kom dit va hanna där, kul att se henne lite me;)

Men hon gick sen så Annie och jag gick ner och badade;)

Sen åt vi lite och sen gick vi ner och badade och solade igen;)

Sen när vi kom hem så åt vi lite till, satt vi lite vid datan och sen så kom macke och aleksandra och dom hade me sig aleksandras lille söte kattunge morris;D

Sen var vi lite ute sen åkte jag hem;)

Nu sitter jag typ här, men snart ska jag äta jordgubbar, gotti;)

Puss och hej:* <33333

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards