Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Jenny - 22 juli 2010 12:37

Idag.

hmm, få se idag har vaknade jag utav att mamma kom in i mitt rum vid halv nio- nio tiden och sa att farmor kommer...

Jag sa bara okey för jag trodde att hon skulle komma vid kanske 11 tiden.

Men sen la mamma till ett "om fem minuter"

Och jag fick lite bråttom upp.

Sen behövde pappa och mamma hjälp me taket t växt huset- som dom har byggt upp fyra gånger nu och taggit ner tre, så man kan ju undra vad folk som kör förbi tror när de är nästan uppe på morgonen och nere på kvällen:P

Menmen dom skulle ha hjälp med taket som sagt och då skulle jag stå i traktoorskopan(vet att de låter lite konstigt men vad gör man när de bara finns två långa stegar)

, pappa på en stege och mamma på en stege hon oxå.

Sen åt vi frukost.

Och när farmor e här så hjälper hon alltid mamma att damsuga lite så det blev att städa mitt rum- det behövdes ju i å för sig men det är ju inte jätte kul att städa:P

När jag hade städat lite så gick jag in me damsugan lite och nu e de frit från katt och hundhår:P


Igår(kväll)

Igår kväll så åkte vi till mammas barndomsvän och hennes man.

Det var jätte trevligt vi åt och pratade lite. Dom hade köpt en byrå som var vit så nu hade dom målat allt i vitt. Trappan, stolar, andra byråar aa nästan allt:P

Men de var inte störande vitt utan det var fint och stilrent:)



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards