Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Ni frågar, jag svarar!

Av Jenny - 3 januari 2012 11:08

Morgon sötnosar! ;)


Jag fick ett mejl från en av er för någon dag sen. (Min mejl finns i min presentation eller så kan ni skriva en kommentar som jag inte behöver godkänna, var bara noga med att skriva att den inte ska publiceras)

Detta var iallafall från en jätte trevlig tjej som gav fina komplimanger om bloggen och om min humor, haha jag har ju inte ens nån humor så jag vet inte vad du fick de ifrån! 

Men hon hade några frågor som hon ville att jag skulle svara på, som jag kanske inte skriver så mycket om osv.

De är alltid lika kul att få frågor och mejl från er! De lyser upp min dag!


1.) Hur mycket skriver du egentligen om de du gör i din vardag på bloggen?

Sv. Jag skriver väldigt lite vad som händer i min vardag, de personliga vill jag helst hålla för mig själv. Inte för att jag inte vill att ni inte ska veta de men de är liksom förvirrande om man ska hålla på att förklara en massa. Bloggen kanske skulle bli bättre, men också väldigt mycket mer förvirrande.


2.) Hur viktig är bloggen för dig, egenligen?

Sv. Inte så jätte viktig, de är nog mer så att jag tycker att de är roligt att skriva av mig lite, kanske muntra upp nån annans vardag eller visa att allas liv inte är perfekta eller alltid så roliga, kanske visa verkligheten lite.


3.) Hur ställer du dig till frågor om utseende, skönhet, mode. Ja allt de där som kretsar kring tonåringars huvud? Är de viktigt?

Sv. Hmm... Jag är ju själv tonåring så de var en mycket bra fråga! Jag skulle ju ljuga om jag sa att de inte betyde något, men de är ju inte allt! Utseendet är ju inte jätte viktigt, men självklart vill man ju ändå inte se ful ut. Om du fattar vad jag menar?

Skönhet är ju samma sak, jag tror att ett bra inre gör ett bra yttre!

Och mode, vafan, klä dig som du tycker är snyggt! Mode kommer och går, stil är någonting man har!


4.) Osäkerhet, är de någonting som du känner igen?

Sv. Ohh ja!! Absolut! Alla är osäkra på exakt allt! Man kan aldrig känna sig perfekt, de är för att ingen är perfekt! Men de är okej att känna sig osäker, tänk bara på att inte drunkna i osäkerheten! Var dig själv, då behöver du aldrig vara osäker på om du gör rätt eller fel.


5.) Kärlek, kompisar, familj. Är de viktigt? Vilket är viktigast?

Sv. Såklart allt de är viktigt! Utan de hade väl inte världen varit värd att leva?

Viktigast... Skulle vilja säga en kombo av allt, men antar att du vill ha ett svar? Detta var himla svårt. Kärlek, de är ju faktiskt allt, kärleken till vänner, familj, pojkvän osv. Så de är ju faktiskt väldigt viktigt men jag antar att du menar kärlek som i pojkvän. De är ju såklart viktigt, den bästa känslan är väl kärlek. Kompisar är ju extremt viktigt, när allt är skit så är dom de enda som gör livet okej och värt att skratta åt. Familjens kärlek är ju vilkorslös, men ändå ryker man ihop ibland. Men familjen finns alltid där och ingen har valt varandra där, de är bara människor som har förts ihop utav en mening.

Jag skulle nog säga familjen, jag vet inte varför men du behöver inte spendera så mycket tid med din familj, du kan göra hur mycket dumt du vill men familjen kommer ändå alltid att acceptera dig och älska dig ändå.


6.) Vad skulle du ta med till en öde ö?

Sv. Choklad, lätt.. Nej men en mobil att ringa efter hjälp med. Eller en bikini, man måste ju passa på att bli lite solbränd och bada lite!


Hoppas att jag gav dig bra svar! Även om jag inte svarade på alla frågor, resten skickar jag i ett mejl till dig! 







 
 
Ingen bild

:)

3 januari 2012 12:32

Hejsan, jag känner dig inte så jättebra men jag följer din blogg dagligen! Jag skulle gärna vilja veta lite mer om dig, vem är du? Om du ska förklara det för någon? vem är den du litar mest på? Vem litar du på mest i din släkt på? Har du någon som du är riktigt nära i din släkt med som du verkligen är glad att du har?Vem pratar du mest om allt i din familj med? Har du några syskon? Du skriver aldrig om dom ifall du har några då. Vad är din favorit mat? Hur många djur har du och vad heter dom? Varför döpte du dom till just det?
Det vore kul om du svarade, det känns som att man känner dig när man följer din blogg men man vill lära känna dig mer Jenny! Du skriver otroligt bra iaf! Sluta aldrig med den här bloggen! Tack på förhand!<3

Jenny

3 januari 2012 14:48

Dina svar finns på http://jennyymelander.bloggplatsen.se/2012/01/03/7003651-fler-svar/
tack så hemskt mycket för dina fina ord! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 juni 2012 20:52

till www.jemell.devote.se Nu är jag tillbaka! Efter ett väldigt långt uppehåll.. Jag har dock bytt adress till http://jemell.devote.se/ så det är där ni får kolla om ni ska läsa min blogg! :) Som sagt, jag är tillbaka och så jävla taggad på att ...

Av Jenny - 11 mars 2012 09:44

Jag kommer inte att uppdatera bloggen nu på ett tag, obestämd framtid. Andledningen är privat och att jag mår skit. Om jag ska skriva någonting här så kommer det bara bli fel.   Inna helgen så fick jag vara modell åt frisör-linjen på gymnasiet ...

Av Jenny - 7 mars 2012 21:17

Hej! Idag har jag varit på gymnasiet och kollat och de var helt okej och imorgon ska jag dit igen men till en annan linje. De ska bli intressant! Idag var jag på samhäll beteende och imorgon ska jag till samhäll internationell. Men ska vara i stan ...

Av Jenny - 6 mars 2012 22:53

Tänkte bara kolla in och säga godnatt! Ska strax sova för jag är helt slut, imorgon blir iallafall lite sovmorgon! Jag ska på studiebesök så jag får sova tills kvart i sju.. Ingen lång sovmorgon men hey, ändå sovmorgon!     ...

Av Jenny - 5 mars 2012 21:17

Måste bli bättre på dehär med bloggandet och börja blogga om intressanta grejer^^ Nåja, idag har jag varit i skolan och sen direkt hem till läxorna, inte så intressant men ändå. Imorgon blir de skola och sedan stan. Lite roligare.   Lite somm...

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards