Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under juli 2010

Av Jenny - 19 juli 2010 18:10

Resten av dagen har jag inte gjort så mkt pappa har fixat golvet till växthuset.

Jag la mig i hängmattan för att sola lite men somnade, igen:P


Imon ska jag in t sjukhuset och kolla vad de e för fel på min cp arm.

Jag har tid på rönken kl8 på morgonen  

Men ännu värre är att vi måste vara där tidigar än den tiden jag har fått så vi måste köra typ kl 07.20 hemifrån!! 

Jag måste helt ärligt vakna kl.5 imon! 

Men men när jag har röntgat armen så ska jag t nån som ska kolla på röntgenbilderna och kanske säga vad de e för fel på armen-_-

Men helt ärligt så ska man inte ha ont i mer än ett halvår efter man har brytit armen inte så ont iaf menmen imon får man kanske veta vad de e eller så får jag vänta tills dom har kommit på vad de e;P

Men när jag kmr hem får jag kanske sova lite! 

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av dagen menmen kmr säkert på ngt:)

Pusss<333333


Av Jenny - 19 juli 2010 11:04

Har inte bloggat så mkt men nu känner jag att jag måste:P

och sen så tjatar Annie på mig;P

Men helt serriöst så finns de roligare saker att göra på sommarlovet;P

Menmen,  igår så gick jag upp duschade och fixade till mig sen så läste jag lite i Så länge vi båda andas;P

Sen åt jag frukost sen cyklade jag upp t lösensjön lite(:

Sen när jag kom hem så la jag mig i hängmattan och såklart så somnade jag och sov i nån timme:P

De var mammas och pappas bröllopsdag igår så när pappa kom hem från jobbet så åt vi god mat och sen så hade mamma och jag gjort  en pafajt;)


Idag har jag inte gjort något alls i stort sätt;P

Gått upp, duschat, ätit frukost och suttit vid datan:P

  

bara för att jag  saknar Elin så mkt och för att jag Älskar både bilden och Elin!

<33333333333333333333333333333333333333333333333

Av Jenny - 15 juli 2010 19:23

Jag steg upp typ vid 9tiden sen så åt jag lite, sen fixade jag t mig och sen gick ut me Rambo:)

Sen skulle jag och Elin cykla t Lina:)

När vi var framme såg vi att Lina hade skaffat pool:D (Elin hade gissat de och var såklart väldigt stolt över de)

Vi badade länge sen gick vi upp och åt lite sen spelade vi nåt spel:P

Sen badade vi igen:D

Vi åt lite till när vi hade badat sen hoppade vi såklart i igen:)

När vi hade gått upp så skulle jag och Elin cykla hem igen:)

Och nu sitter man här och har pizz tråkigt;)

Av Jenny - 13 juli 2010 21:23

Hejhej:)


Igår så vaknade jag utav att pappa kom in i mitt rum och sa att de skulle kma några som skulle fixa grunden t vårt växthus om typ 20min så jag fick lite brottom upp.

Sen när jag var färdig så skulle mamma skjusa mig t stan där Natte bor, hon och Annie skulle vara där sen skulle Macke hämta oss och köra oss t Brunsbadet i Ronneby.

De var jätte fint där:)

Aja de blev en rolig dag:)

Puss<33333


Ps. Nu har jag äntligen fått tbx min mobil från laggningen, så nu slipper jag mammas dinosaurier! Jippi!!:D


Av Jenny - 11 juli 2010 14:43

Nu har man kmt hem från tre dagar på Öland med Annie, Conny och Annelie:)

Tre härliga dagar på Öland;)

Jag kom faktiskt tbx levande:O ;)


Fredagen:)

Den började me att jag vaknade hemma;)

Sen gick jag upp och klädde på mig och fixade t mig lite.

Jag minns inte så jätte mkt sen Fredagen men de känns som om de var jätte länge sen men de var de ju inte men jag har haft så mkt att göra så jag har inte haft koll på tiden x)

Men iaf så när jag hade gått upp så åt jag frukost och sen satte jag mig vid datan;)

Sen vid typ halv två tiden så skjusade mamma och pappa mig t sport tältet vid barnensgård för att vi skulle möta Annie och dom där;)

Jag åkte därifrån me dom Annie och jag lyssnade på musik nästan hela vägen så de gick ganska fort t Öland;)

När vi var framme vid campingen-vi sov på Gröndals camping i Köpingsvik-så gick jag och Annie ner och badade, de var jätte fint där men först så såg vi en död fisk sen en till och sen en till, asså jag lovar vi såg säkert över 30 döda fiskar! Men men de var ju fint där och jätte lång grunt.

När vi hade badat så gick vi upp t tältet och blåste upp luftmaddraserna och bäddade och så.

På kvällen så grillade vi;)

Solneddgången var fantastisk där jag tog några bilder;)

Sen så gick vi och la oss eller vi läste lite;)

  




Jag vet att bilden e sne men  den e iaf fin:)


Lördagen:)

Jag vaknade vid 7 nån gång av några jobbiga fåglar:/ men jag lyckades somna om men vaknad snart eftersom de var jätte varmt och kvaft.

Men jag låg och läste lite tills Annie vaknade sen efter en stund så gick jag upp och sen gick hon oxå upp.

Vi klädde om t badkläder och gick ner och tog ett morgondopp, de var jätte skönt och låg inte alls lika många fiskar i vattnet.

När vi badat så gick vi upp t tältet och åt frukost;)

Sen åkte vi t Borgholm och åt glass och gick i några affärer;)

Sen när vi kom hem så tror jag att vi badade:)

Sen gick vi t en resturang och åt mat;)

Efter att vi hade ätit så gick jag och Annie och spelade golf.

Sen var vi så varma så vi badade;)

  


Lördagens solnedgång var oxå en massa fin;)


Söndagen (idag) ;)

Jag vaknade utav dom där duma fåglarna igen.

Men den här gången var de inte lika varmt så tidigt men de blev varmare sen så vi gick upp.

Vi tog ett morgondopp de var jätte skönt men kallt;)

Sen åt vi frukost.

Vi började packa ner allt för vi skulle åka innan kl.11

Sen så diskade vi.

Vi gick ner och tog ett sista dopp:)

Sen åkte vi hem, och nu sitter man hemma:)

  

Var bara tvungen att ta en bild på Ölands sol:) 

Av Jenny - 8 juli 2010 21:43

Idag  har jag inte gjort nåt spc de har varit några snikare här hela dagen, och så har jag äntligen fått en tid hos otopeden( med armen)


 Men imon så ska jag t Öland med Annie:D

Vi ska ha massa kul.

Annie säger att de e nån som har blivit mördad på den campingen som vi ska t så vi får se om jag kmr tbx... levande;)

Vi ska vara där t söndag så blir inget inlägg förrän dess men jag lovar att ta massa bilder;)

Puss<33333

Av Jenny - 7 juli 2010 18:39

Idag har man inte gjort så mkt.

Vaknade vid nio nånting;)

Började läsa Så länge vi båda andas;)

Sen gick jag upp och gick ut me Rambo sen åt jag frukost.

Sen satte jag mig lite vid datan, men de blev inte så länge för jag skulle städa- tro mig de var välbehövligt- sen duschade jag sen skulle vi äta;)

Mamma skulle in t sjukhuset och pappa t jobbet så jag fick vara hemma lite men den tiden tillbringades till att titta på Twilight;D

Jaja inte så rolig dag menmen;)

Av Jenny - 5 juli 2010 19:08

Hej hej!;)


Idag så skulle vi iväg-mamma har ont i benet och kunnde nt hänga me så de blev bara pappa och jag- pappa frågade mig vart jag ville åka men jag hade inga förslag då bestämde pappa kalmar;)

När vi precis hade börjat köra så såg vi en typ lådbil fast den gick lite för fort för att vara en lådbil, efter de såg vi en massa gamla bilar.

Jag tillbringade den mesta av bilfärden me att läsa Så länge vi båda andas och lyssna på musik, de gillas(yy)


När vi va framme så gick vi in på Mix max en liten stund och sen  Ikea lite;)

Sen när vi hade varit på Ikea så gick vi in i Mode huset(min favorit del av dagen;)

Jag tittade i några affärer men hittade inget förutom en tröja på MQ, de gillas oxå(yy) ;)

När vi -eller jag- var färdiga där så tyckte pappa att vi skulle bada så vi åkte t Öland;)

Där vi badade hette typ Ekrum lr nåt sånt;P De var jätte fint där men jätte lång grunt så man fick gå en stund innan man kunde doppa sig;)

Till och med pappa badade de var nt dåligt!;O ;P

Sen åkte vi t Borgholm och tittade lite i affärerna men hittade inget, tuvärr.

När vi var klara i Borgholm så åkte vi hem;)

Puss<3333



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards