Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Jenny - 1 oktober 2010 15:23

Sista dan på praon har varit bra!

Gick och åt med Elin idag<3

De var ärtsoppa, inte min favoritmat precis särsklit inte skolans!  

Så vi gick till en annan skola den som elin får äta på innan gick vi på den skolan jag ska äta på men idag så åt vi tillsammans. Där va de oxå ärtsoppa...

Så vi åt lite bröd ist;)

Nu är de helg! Äntligen lite ledigt! Imorn ska jag sova till klockan ett och bara njuta av helgen, till klockan ett kan jag nog inte sova men jag ska sova så länge jag kan iaf!;)

 Trevlig helg allihopa!


Nu har ju Idol börjat dra igång och här är några av mina favoriter;)

Det finns många bra iår men detta är bara min åsikt, vad är din?

Skriv i en komentar vad du tkr om idol eller vad som helst!


Alice Hagenbrand

Sebastian Krantz

Elin Blom

Madeleine Finck-Björgren

Minnah Karlsson

Daniel Norberg

Michaela Osberg

Freja Sterner




Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards