Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Jenny - 17 oktober 2010 09:18

Kelly Clarkson!<3

Jag Älskar Kelly Clarksons låtar(:

Ge mig gärna andra låt-tips;)

Min Absoluta Favorit Låt! vilken är din?





Av Jenny - 17 oktober 2010 08:49

Ifredagskväll när jag satt bänkad framför idol så blev jag chockad när Alice hängde löst. För de första så sjöng hon en kelly clarkson låt som iaf ligger mig väldigt varmt om hjärtat, jag älskar hennes låtar och för de andra så är alice (enligt mig) väldigt bra. Igår kanske inte Alice låg på topp men hon var ändå väldigt bra.

Ännu mer chockad blev jag när Minnah oxå hängde löst. Som oxå är en av mina favoriter.

Men till slut åkte Minnah ut...

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev upp en liten lista över dom jag gillade i idol men nu när jag har varit tvungen att stryka några från listan så ser den ut såhär

(ingen spc ordning, dom överstrukna namnen är ute ur tävlingen)

 

Alice Hagenbrand

Sebastian Krantz

Elin Blom

Madeleine Finck-Björgren

Minnah Karlsson

Daniel Norberg

Michaela Osberg

Freja Sterner

 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards