Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Jenny - 8 oktober 2010 18:39

Idag var de sista prao-dagen...

Lite blandade känslor, jag kmr sakna resturangen oehört mke de har varit väldigt roligt att vara där och lära sig allt och laga mat servera osv.

Men jag gick därifrån med ett jättebra betyg och ett leende på läpparna.

Jag fick gärna komma dit igen i sommar och känna lite pengar.

Han som gav mig betyg avslutade mitt betyg med citatet

"Under mina 17 år i branchen har jag aldrig sett en bättre person att jobba med"

Det värmer i hjärtat!

På måndag blir de tbx till skolbänken igen...

Men nu har man fått ett litet hum om vad man kämpar för att uppnå när man sitter just där i skolbänken.

Jag tror inte att jag jobbar i en resturang om 20 år men de är bra att ha som ett litet extra jobb att känna pengar på när man har lov eller i framtiden.





Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards