Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Jenny - 19 april 2011 21:39

God kväll eller vad man nu säger!

Idag har de hänt lite allt möjligt och de mesta vet ni ju om tack vare mina inlägg idag;P

Jag har bla klippt mig hur de blev kan ni se/har ni sett  i förra inlägget;D

Det blev väldigt kort för att vara långt;P

Sen blev de en liten runda på stan och sen hem äta gå en kvälls runda och sen nu sitter man här;P

Har hört av Lisa idag, de var länge sen, (en kmpis som flyttade för nåt år sen och sen kom förra sommaren och hälsade på)  :D

Aja tänkte bara lägga in ett kort inlägg innan Big brother, där de föresten var Annie som åkte hem;P

Aja ha en fortsatt trevig helg! Kram!<3

Av Jenny - 19 april 2011 20:14

Hello!

Har precis kmt hem från en liten kvälls promenad, jätte trevligt!

Har klippt mig, blev inget spc bara lite kortare;P

Här har ni lite bilder;P

        

Före -------------------->Efter

Oj, den ena kom på fel håll men jag orkar verkligen inte fixa de;P

Ni får stå ut!;O

Av Jenny - 19 april 2011 13:26

Hej idag igen!

Jag har hållit mitt löfte att uppdatera bloggen oftare! Hihi!;P

Idag har jag inte gjort så förskräckligt mkt, typ bara gått ut med hunden, kört lite moppe och ätit lite mat;P


Asså min arm.. jag HATAR den! Idag efter att jag hade kört moppe så var den helt svullen och röd! :$ Det är nog när jag ställer moppen som de frästar på så jävla mkt;S


Aja jag är super duper glad nu, så att inte ens armen kan förstöra min dag, jag fick precis mail från söta lilla Lisa! Hon skrev mkt lite om vad som hänt henne sen vi hördes av sist!;) Hon ska skika lite bilder på henne och där hon bor, jag har ju inte sett henne sen i Sommras då hon var här, herregud vad länge sen de var! De var ju ingenting sen hon fortfarande bodde här;)

Ännu en orsak t att jag är så gla' är att jag ska klippa mig idag! De var riiiiiktigt länge sen! Men jag har ett preblem oxå, Jag  vet inte hur jag ska ha håret!:S

Snälla hjälp mig nån!

Jag tror att jag ska ha ngn slags pach men jag är inte säker längre;S

Aja puss så länge!


Ps. jag får läga upp en bild på hur klippningen blev sen, om de nu är nån som vill veta!;P



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards