Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Jenny - 21 april 2011 21:16

God kväll alla söta läsare!

Idag har jag, som ni kanske redan vet tack vare tidigare inlägg, mest varit hemma och fixat och donat;P

Men sen vid ca. 15.30 åkte vi t körskolan, för att jag skulle på min första Am-Utbildning;) Den började kl.16 och slutade inte förrän 20;P Så de blev ju en stund;P

Menmen de var rätt kul, man lärde sig mkt men de var mest de som jag redan har pluggat inför dvs trafik regler, vägmärken, miljön vad man ska göra vid olika tillfällen mm.

Vi var fem stycken där, så de var inte så märkvärdigt men de var ändå lite drygt de sista fem minuterna( som alltid är värst;P )

Imorgon ska jag åka iväg, jag har inte riktigt fått grepp om var eller vad det är, men det blir iaf med kusinerna;P

Jag åker väl runt 10 imorn så vi får se om jag hinner lägga ett kort inlägg på morgonen annars tar jag de på kvällen;P

Puss&Kram!<3

Av Jenny - 21 april 2011 15:11

Hello!

Är en aning stressad nu så de blir ett kort inlägg!;)

Idag har vi haft en liten påsk middag så jag får väl passa på att önska alla er en Glad Påsk!;D

Jag fick stå för deseren idag och de blev ett expriment, jag vet inte vad de heter men de är sånna där bakelser utav choklad som är krämiga i mitten;P

      Det är den kakan som jag inte vet vad den heter sen är de hemagjord varm vaniljsås och köpt glass;P

Den ena bilden blev på fel håll men de får vara så!;P


Nu ska jag strax gå för jag ska på min första Am-kort utbildning! Hoppas de går bra!;)

Puss & Kram! <3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards