Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Jenny - 24 april 2011 17:02

Hejsan!

De var trevligt i kyrkan idag, men de var dålig luft! Man fick en Påsklilja!;P

Men jag satte min på graven, dom ska oxå få fint nu t Påsk!;)

Sen åkte vi t blommsterlandet och Ö&B, sedan hem;P

Jag gick en runda, kmr bilder på de sen!

Sen åt jag lite mat och sen åkte jag och mamma t graven igen och satte lite blommor, de blev jätte fint!;P

Sen när jag kom hem gick jag ut en runda med Rambo;P

Och nu sitter jag här och väljer mellan att plugga eller städa rummet, båda är tuvärr nödvändiga...

Aja, får sen vad jag gör! ...Om jag gör ngt av de...;P

Ikväll är de Big Brother, och någon kmr åka ut: Madde, Rodny eller (somvanligt) Katerina. Jag hoppas faktiskt att Madde åker, de känns som om hon inte tillför något i huset;P

Puss&Kram!


Tänkte bjuda på lite musik oxå!;)

Av Jenny - 24 april 2011 09:02

God Morgon!

Har precis kommit ut ur duschen;P

Ska strax gå och fixa till mig lite, sen kommer Elin och hämtar mig för att vi ska gå i kyrkan;P

Ni ska få lite härliga vinter-bilder från en kvällsrunda jag gick när de var snö och kallt, de var trots allt inte så länge sedan;P

     

Jag skriver mer sen!

Puss&Kram!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards