Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jenny - 14 februari 2012 22:10

Glad alla hjärtans dag, som ni säkert redan hört x-antal gånger idag! Menmen det tåls att höras! Även om det kanske är många som bara vill glömma denna dagen och inte fira den alls. Men jag tycker iallafall att den är mysig! Den ger en ett extra tillfälle för att vara lite extra romantisk, även om man ska vara det hela tiden! 

Min alla hjärtans dag blev iallafall fantastisk!


Min dag började med att jag fick åka skidor utför för första gången i hela mitt liv! Jag vågade!!! Riktigt stolt! Även om mina ben skakade, asså vi snackar inte darra lite utav verkligen verkligen skälva utav fruktan! Men det gick bättre och bättre och till slut var det riktigt kul och jag åkte faktiskt bra!

Även om jag råkade fara ner för backen i full fart då jag inte kunde bromsa...


Detta var då min första dejt idag och det var Ida (skolan) som hade bokat en bussresa till ett romantiskt vinterparadis (skidbacken) och sen åt vi en fantastisk romantisk middag (varm choklad och marsmallows). Sen var det tillbaka till skolan och byta om och sen några lektioner sen var det dags att åka in till stan och träffa underbara Rickard!


Först började det med att jag skulle gå till bussen och jag ramlade så att byxorna blev skitiga och handen helt blodig. Även om det bara var ett litet skrubbsår så forsade det ut blod, uäähh...

Sen gick jag upp till skolan och tvättade av mig.

Sen när jag var i stan så skulle jag ringa Rickard men då fungerade inte hur många gånger jag än försökte.. Sen till slut fick jag tag i honom när han mobil började fungera igen.

Sen blev jag slaskad utav en buss- hela jag blev helt blöt och skitig. Man bara TACK!!!

Men sen blev allting mycket bättre när jag träffade Rickard och jag blev bjuden på middag och sen gick vi på bio. Världens bästa alla hjärtans dag!

Fick även denna fina present! Världens gulligaste kille har jag!


Och han fick detta och sen ett hjärta utav choklad där det stod "I love you!"


Älskar denna låten! :)

 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards