Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Jenny - 18 februari 2012 18:18

Hej!  Hoppas att er helg börjat toppen! Jag började iallafall min med en lång sovmorgon, underbart! Sen iväg en stund och fira helgen med lite pizza. Alltid lika mysigt :)

Ikväll ska jag troligtvis bara vara hemma, kanske titta på någon film och baka en kladdkaka. Orkar inte göra så mycket, är helt slut!


Nu är det iallafall lov och jag ska göra så mycket kul! Jag och Ida ska till växjö och sen ska jag träffa massa kompisar och ska ha ett riktigt toppen-lov!

Det enda är att Rickard inte är hemma men honom träffar jag ju snart igen! 


Bjuder på lite blandad musik nu lördagen till ära så någon låt kan passa alla ;)

 





Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards