Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Jenny - 13 februari 2012 20:28

Idag var jag i skolan och det blev en hel del skratt och ett riktigt ryck på engelska lektionen för min och Idas del! Vi blev hysteriska och skrattade tills vi grät, alla måste trott att vi var dumma i huvudet.. Jaja- vi bjuder!


Vårt ryck hade lite med denna låten att göra!


Sen efter skolan åkte jag in till stan och på bussen kom Johanna- som jag inte sett på 1000år! och satte sig brevid mig, vi satt och pratade om "gamla tider", jätte trevligt. Sen hängde jag med henne och några till en runda i stan och sen träffade jag Bea. Det är alltid så kul att träffa personer som man inte sett på år, man har så mycket att prata om!   

Av Jenny - 13 februari 2012 20:05

Godkväll! Måndag nästan avklarad och nu är det bara några dagar kvar tills det är lov!

Och imorgon ska jag åka skridor i rödeby backen och jag kommer dö.. Om Ida lyckas få upp mig i backen de vill säga. Och imorgon är det även alla hjärtans dag och jag längtar till 1000!

Kul bara att jag kommer look like hell i och med att jag åkt skidor innan och alla vet ju hur illa man ser ut i håret och ansiktet efter att man varit ute en bra stund i snön då det är kallt och haft hjälm och usch. Men nu ska jag inte vara en sån tjej och prata hår och smink! Nänä.

Jag ska iallafall ha en riktig mysig alla hjärtans dag med Rickard.

Hur ska ni fira eran alla hjärtans dag? Ensam med en Ben&Jerry's, med kompisarna, med älsklingen eller låtsas som om det inte exicterar något som kallas kärlek?

Berätta gärna!


Bara för att hedra Whitney Houston lite nu efter att hon, som ni alla säkert redan har överöst med och är jätte trötta på att höra, har dött. Verkligen jätte synd i och med att hon var en jätte bra artist men jag har inte varit så insatt i hennes karriär. Jag kommer iallafall inte skriva så mycket mer om det i och med att alla nog (nog) börjar bli trötta på alla som beklagar sig över hennes död. Men iallafall så kan vi ju hedra henne med en utav alla hennes bra låtar!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards