Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jenny - 7 september 2010 21:21

Har inte bloggat på nån dag så jag skriver allt i en;)

Igår eller vad de var när vi skulle gå hem så såg vi två små snokar som låg på vägen, hade nog blivit stekta av solen, stakarna.

Vi har typ mega mke tyska läxa till v.38 först så skulle vi de t v.37 men de ändrades.

Vi har minst  20glosor i veckan så de blir 60glosor och sen massa saker som vi först ska skriva och sen kunna utantill, jaja det får gå.

Idag så hade vi engelska förhör, inte så svåra ord men ändå.

Det var oxå sista dagen Elin var i skolan i denna veckan för hon bara lämnar  mig ensam för att åka på läger. Nej de gör hon inte men ändå tre dagar utan min Elin hur ska jag stå ut!! Men hon har de roligt iaf de är de som räknas!;***

Idag var de bara hem äta lite fort sen åka in till bilden och precis innan jag skulle åka så brännde jag mig på en kastrull som var jätte varm men jag hann ju inte sköllja fingret med kallt vatten för jag skulle ju iväg så nu är jag typ jätte röd där och så svider de *stackas miiiiiig!* x)

För er som inte vet de så går jag på bild på fritiden.

Aa, vi har flyttat bilden från gamla museumet till chapmanskolan(stavning) så jag hade lite svårt att hitta dit men clara visste var de låg så jag hängde efter henne x)

Nu har vi typ gester här mammas gamla kompisar så man har typ inget att göra-_-

Aaa, de var inte så mke mer att säga så hejdå

Puss:****   



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards