Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jenny - 21 september 2010 19:45

Nu bloggas de igen!


I söndags var de konfa! började med en gudtjänst, vi glömde ta biblar och lite annart och jag kan ju inga som helst salmer så de blev kul när vi skulle ställa oss upp och sjunga!

Det var mysigt på gudtjänsten och så men varje gång prästen berättade nåtom jesus och gud och så tänkte jag vad gör jag här?! De är ju lite intresant och så oxå men ändå lite drygt, de är svårt  att förkliar.

Sen så typ lekte vi lite och så, de var ganska roligt faktiskt;DD

Efter konfan så åkte jag och elin hem till en kompis, vi typ tittade på film. Filmen var brrra!


På måndan så blev de skola igen efter den allt för korta helgen-_-

Vi hade prov i hemkunskap usch! Vi hade oxå redovisning i so, de gick väl sådär, vi får iaf G på den hoppas jag;)


Idag alltså tisdag har jag inte gjort så mkt mer än skola.

Vi har haft engelska förhör och tyska prov.

Sen efter skolan så åkte man iväg t bilden, där vi nu rita efter asiatsisk insperation;) rätt roligt faktiskt, man känner sig lite som ett barn när man sitter där och kladdar (jag är ju ett barn men asså ett litet dagisbarn typ;P

Nu sitter man här och lyssnar på musik, snart ska jag titta lite på tyskan och sen ska jag titta på idol eller så tittar jag på tyska efter idol för idol har redan börjat!;O ;)


Nästa och nästnästa vecka ska man ut och praoa! De gillas!!;DD

Pussen!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards