Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Jenny - 15 september 2010 18:08

I måndags så blev de skola på förmiddagen(tråkigt) och eftermiddagen spenderades hos Älskade Elin!;) Lika kul som vanligt!;)

Igår så var jag på bilden, men när jag och clara var påväg ut från bilden så hände nåt skit läskigt, Jo  de är jätte många trappor upp till bilden.

När jag och clara var påväg ner så var de en man i 40årsåldern som gick ca en meter bakom mig och sen så sa clara att vi skulle springa ner för att se hur lång tid de tog, hon skojade förstås men jag ville bli av med gubben bakom så jag började springa och drog clara med mig men tror ni inte att gubben sprang efter!!

Usch! vi var ju snabbare men ändå de var as läskigt!

Idag har de varit skola inte så värst kul men de får gå!;)

Kyssen!;****   

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards