Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 24 september 2010

<3

Av Jenny - 24 september 2010 15:41

Igår var de skolfoto! ;O

Blev säkert lika ful som jag brukar men jaja skit samma, de är ju bara ett kort!

(men ändå)

Skulle igentligen ha en annan tröja än den jag hade men den var ju i tvätten! så typiskt!

Igår var de även att ta med Elin hem efter skolan för att baka kolakakor;) t janne som ska gå i pention ;'( *snyft*

Idag har de varit skola och då gav vi honom korgen med alla saker som vi köpt och lite goa kakor som vi bakat.

Vaknade med ont i halsen och hes men de gick över lite över dagen;)

Sen var de hemkunskap på slutet av dagen bakade blåbärspaj blev faktiskt go;)

Sen så slutade vi tidigare från hemkunskapen men elin har ju inte hemkunskap och hade därför inte slutat när jag gjorde de så jag fick sitta och vänta.

När jag väntade så stog jag och väntade på elin så var de nån som knakade på min axel och frågade om jag kände en i min klass som tydligen hade glömt sina nycklar i skåpet så jag fick ringa honom så att han kom och tog dom sen när jag och elin skulle gå ner t bussen så fick en annan kompis ta våra saker ner t bussen för att dom var så tunga nu inför praon;)

Sen åkte man bussen hem och nu sitter man här.

De blev lite rörigt, men ni får försöka fatta;)

Puss;**** 


Och imorn så fyller min lilla älskade Elin år! Grattis till henne!




Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards