Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2011

Av Jenny - 17 april 2011 13:52

Hejsan, nu är jag här igen, efter att ha varit iväg fre-lö;)

Och de har hunnit bli Påsklov!   Eller de börja ju inte helt förrän i morgon men man är ju ledig nu iaf, JIPPI!:D

Denna veckan ska jag nog bara ta de lite lugnt, på tisdag ska jag klippa mig och jag har lite panik för jag vet inte hur! :S Jag vill ha ngt nytt men fortfarande ha långt hår, nån som har ngt bra tips?! På torsdag ska jag t körskolan på först lektionen, ska bli rätt intresant. Hoppas att jag klarar att ta am-körkort t moppen!:D

Har fått skit ont i min cpiga arm som jag ska åka t karlshamn för att dom skulle titta på den, för att de inte finns ngn kunnig doktor här, blä! Sen om de blir operation så får jag åka nån annan stans kanske t Karlshamn då oxå;/

Aja nu ska jag inte förstöra er dag och inte resten av min!

Kanske ska ut och sola lite senare för att fira de fina vädret!

 Men sen ikväll ska jag träffa Elin!:D

Puss o Kram på er!

Av Jenny - 14 april 2011 17:38

Hallå!

Har inte varit inne på ganska länge men ni ska få en snabb grej om vad jag har gjort, praon är avslutat mkt tråkigt! Fick många kramar, haha!

Veckan efter de var de skola igen, blä på tidiga mornar och jobbiga kvällar med läxor upp t öronen.. Men men på Fredagen var vi lediga, då gick jag och mamma t de stället där jag ska sommarjobba och pratade lite sen var de en runda på stan. Sen på Lördagen var de att åka på Lyckeby marknad med Elin, som har blivit som en liten tradition! Mys!;P

Sen på måndagen var vi lediga så de blev lång-helg! Och för att inte lyxa till de för mkt så har vi slutat tjugo över elva hela denna veckan! De gillar vi!(Y)

Jo just de, jag har precis läst ikapp Elins blogg och hon påminde mig om en sak som hände när vi var påväg in t wämö-parken för att ta några 1700-tals kort t vårt so arbete!

Jo vi satt på bussen och Elin såg en lite rund gubbe, jag vet inte vad man säger, men han hade iaf en studsboll i handen. Elin utbrast: Titta en studsboll!

Och jag bara tittade på henne och sa:

 Elin så säger man inte!

Haha vi skrattade oss så röda i anskiktet båda två! Och de var typ de jag gjorde när jag läste de på hennes blogg;P

Kanske inte va så kul när jag tnker efter men de var väldigt roligt just då!

Elin och jag cyklade föresten t skolan igår och idag fick vi sälskap utav Rebecca mkt trevligt!;)

Det är en bit att cykla, för er som inte vet var jag bor:P

Aja nästa vecka är de påsklov, skönt!

Ha de så bra sålänge så får vi se när jag tittar in igen, de dröjer nog inte så länge!;P

Puss å Kram!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards