Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Jenny - 10 augusti 2010 19:40

Blev att vakna vid halv 7 imorze-_-

Sen gå ut med Rambo en lååångrunda, kan ni fatta att jag var skiiit trött när jag skulle gå. De känndes som om jag skulle somna men de gjorde jag inte som tur väll var;)

När jag kom hem var jag pigg och då skulle jag äta lite frukost sen skulle jag klä på mig sen skulle vi åka.

Vi åkte till kalmar först jag sov typ hela vägen och lyssnade på musik. 

Mamma och pappa gick in på bauhaus men jag väntade i bilen med lite musik;P

När dom kommit ut så åkte vi t rusta stannade i bilen där me.

Men sen åkte vi t Mode huset då följde jag med eller man kanske ska säga att de var mamma och pappa som hängde med mig x)

Hittade lite kläder.

     En klänning med väck;)


  En tröja


Och en tröja till;)  


När vi hade varit där så gick vi in på IKEA och åt men vi köpte lite saker oxå;)

Sen åkte vi över till Öland.

När vi var påväg till Borgholm så sa pappa att han kännde igen reg.nummret på bilen framför och de var en likadan bil som mormor har och jo de var hon!

När vi var framme i Borgholm så kollade vi i affärerna och ja de var i stort sätt de vi gjorde;) Men vi hittade ju ingenting men de var roligt ändå.

Annie var oxå på Ölande idag så vi åkte till Köpingsvik för de var där dom var och badade så fick man träffa dom lite oxå;P

De var ISKALLT i vattnet!!!

  

Har ju redan en bild på ölands sol på bloggen så jag tänkte att  ölands båten oxå skulle vara med, de blir ju orättvist annars x)


Sen åkte vi hemåt och jag somnade ju påvägen hem oxå med musiken på typ högsta volym så jag vaknade utav en låt x)

När vi var hemma så provade jag kläderna igen och sen var vi bara hemma.

Lasse och Annika- dom som har fåren- hit och tittade på huset sen fikade vi i växthuset de är jätte mysigt där ute!

Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen titta lite på tv.


Puss och hej! <333333


Ps. Imorn kmr LISA  hit från uppsala och ska sova här:D

 jag har saknat henne!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards