Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Jenny - 27 augusti 2010 14:17

Idag blev de sovmorgon, skönt!

Men sen kom Elin och hennes mamma i lille forden och hämtade mig och sen rebecca så åkte vi t Långö:)

Vi hittade snabbt alla i klassen och vår mentor.

Sen gick vi t dragkampen och sen t hästsko kastning;)

Jag hade tur, jag slängde inte hästskon i huet på nån! xD

Vi spelade vollyboll, men vårt lag hade inga att spela mot så vi fick dela upp oss men elin och jag hittade inget lag så vi fick spela själva, satan vad man fick ont i armen! men jaja;)

Sen gick vi t brännbollen gräset var ju blött så man kunde nästan inte att stanna;)

Vi åt lite ingen vidare god mat om ni frågar mig, så jag åt inte så mkt. Hanna fick min mat haha.

Sen fick vi göra lite vad vi ville så vi gick och badade eller rättare sagt elin och jag som hade badkläder me;)

De var kallt i vattnet och sen är jag lite halvförkylld så nu sitter man här och typ nyser x)

De kom ngra och simmade mot bryggan vi var på, vi visste inte vilka de var så vi simmade och möte dom, de var tim och albin.

Hanna ville oxå bada, men hon hgade inga badkläder, först så tänkte hon bada med alla kläder på asså byxor tröja munkjacka aa hanna är lite galen;)

Men vi övertalade henne att bara bada i tröja så kunde hon ju åtminstone ha munkjackan och byxorna torra så att hon kunde gå hem sen.

Men hon hoppade i;)

Sen var de dags att gå upp och värma sig lite, jag frös så jag hakade tänder.

Dom sa vilket lag som hade fått mest poäng och hade vunnit de 7;2 eller nåt sånt de var 7 iaf;)

Priset var en toaborste, jag är glad att vi inte vann;)

Sen åkte vi hem med elins pappa;)

och nu sitter man här då;)

Puss  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards