Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 21 augusti 2010

;)

Av Jenny - 21 augusti 2010 18:20

Idag när jag skulle gå ut med Rambo så var de nåt som lät precis som om nån ropade och jag blev skit rädd men de var bara grannens får som låter jätte högt;)

Elin är på Liseberg nu och jag saknar henne så häääääääääääääääääääääär mkt!

Jag har städat lite i min gaderob idag så jag är jätte trött.

Sen gick man ut me Rambo igen och denna gången visste jag ju vad de var som lät;)

Har inte gjort så mkt mer än de idag.

Och nu sitter jag här vid datan.

Nu ska jag titta på Piplarsson, precis som när man var liten, hihi;)

Pussen  

Av Jenny - 21 augusti 2010 10:25

Igår så var man bara hemma lite med familjen, åkte en liten runda men annars så var man bara hemma;)

Åt lite god mat på kvällen och bara njöt av sista riktiga sommarlovsdagen (helgen är ju förstås oxå sommarlov men pappa jobbar ju idag så de fick bli sista sommarlovsdagen med familjen igår;)

Mamma och jag tittade på en film resten av kvällen, myys;)


Än så länge har jag bara gått upp och fixat lite och så:)

Pussen  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards