Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Jenny - 14 augusti 2010 19:10

Nu har jag och Elin varit lite på sailet.

Precis när vi kommit in så började de regna  

Vi gick in i ett tält för att komma undan regnet.

Vi gick lite och så, köpte en munk var;) Sen köpte vi lite godis  

Vi såg Lina där inne oxå.

När vi var påväg därifrån så såg vi två män som klätrade upp i en såndär man har t båtar en vit stege en väldigt hög.

Dom hoppade från den ner i vattnet! Jag vet inte hur högt de är mellan 10 och 20  meter tror jag. Jag hade aldrig gjort de aldrig, aldrig, aldrig!

Vi gick upp t waknmaister sen och sen åkte vi hem.

Puss och kram;* <33333333

Av Jenny - 14 augusti 2010 12:23

Nu har Lisa åkt hem.

De är jätte tomt här hemma nu.

Men lite senare blir de att åka in t stan med världens bästa Elin<3333333333 ;)

Ha de bäst!;* <33333

Av Jenny - 14 augusti 2010 08:20

Igår så åkte vi in till stan.

Först så gick lisa och jag lite på stan sen så mötte vi natalie vid glassiären.

Vi åt glass, mums! De som Lisa hade längtat efter ända sen hon flyttade;)

Sen gick vi i affärer och sen ner t sailet.

Vi gick en stund på sailet men sen skulle Natalie hem så då blev de bara jag och Lisa, men de blev kul de me;)

När jag och Lisa bestämde oss för att åka en karusell så flög hennes jaka av!  

Men vi fick tag i den sen^^

Sen så hämtade Lisas mamma oss och vi åkte hem.

Vi gick ut en runda med Rambo och sen spelade vi kort;)

Sen på kvällen så grillade vi, gott;)

Vi satt ute och spelade kort men de blev kallt så vi gick in och spelade;)

Vi spelade lite med mamma och sen själva.

Spelade till typ 12.


Än så länge har vi bara vaknat och jag har klät på mig lite kläder och så, lisa håller på att klä på sig inne i badrummet nu.

När hon e klar så ska vi äta frukost.

Sen så kommer hennes mamma och hämtar henne och hon åker hem t uppsala igen  

De blir nog t sailet med Elin sen;)

Puss och Kram!;* <3333333333

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards