Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Jenny - 12 augusti 2010 22:38

När vi hade gått in så gick vi in på mitt rum.

Sen åt vi och sen så spelade vi kort;)

Men de kom en geting och natalie sprang in och sen när vi hade gått in för att spela då så kom de en geting där oxå  så natalie sprang in i badrummet  och vi andara följde efter så vi satt där inne och spelade kort;)

Natalie åkte hem sen;(

Jag och lisa gick ut med rambo och sen hoppade vi på studdsmattan;)

Vi spelade kort ute lite och sen gick vi in och åt och sen satt vi ute lite till typ tills nu;P

Ska ladda upp bilderna från idag imorn för mitt internet är suuuper seeegt!

Aja puss:* <333333

Av Jenny - 12 augusti 2010 12:20

Hej hopp;)

Idag vaknade jag utav att en liten katt kom upp i min säng och mjauade men jag somnade om sen så vaknade jag igen och tittade ner på Lisa, kalle låg brevid henne och sov dom var så himla söta när dom låg där och sov!! Jag tittade på klockan hon var 8. Jag funderade på om jag skulle väcka henne, nej jag låter henne sova till 9:)

Jag lyssnade på musik som jag hade gjort typ hela natten oxå:)

Hon vaknade själv sen så jag behövde inte väcka henne;)

Vi åt frukost sen gick vi ut me Rambo och sen cyklade vi en runda.

Sen nu kom Natalie men jag fick ju inte lägga upp en bild på henne så de blev ingen, tråkigt men skyll inte på mig!

Hej då så länge! <3333

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards