Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Jenny - 11 augusti 2010 22:34

Imorze så vaknade jag och tittade på klockan kvart över nio, och jag flög upp ur sängen- jag brukar inte sova så länge jag kan ligga kvar i sängen till nio men aldrig sova;P

Jag åt lite frukost sen klädde jag på mig lite vettiga kläder ist för tjockis byxor och ett linne för de blev kallt på morgonen.

Jag skulle damsuga för mamma orkade inte så jag fick damsuga hella. Kalle fäller ju så himla mkt!

Jag gick ut med Rambo.

När jag skulle gå ut så trodde jag att dom hade tagit hem fåren så jag gick i fårhagen med Rambo och när jag kommit fram till första stättan(grinden)tror ni inte att  jag får se 60 fårhuvuden! Jag vände mig om och sprang för dom är ju jätte tama så dom springer till en, och jag menar de: dom springe i 190!!

Så jag sprang hem och riktigt drog Rambo efter mig, för jag visste ju inte vad Rambo skulle göra om han blev omringad av får som inte är de minsta skygga!

Sen kom Lisa!!

De var ju skiiiiit länge sen man såg henne, har inte sett henne sen hon flyttade för nästan två år sen!

Vi gick ut en runda och sen gick vi in.

Vi gick ut i växthuset och åt korv jätte myysigt! De var ju alldeles mörkt ute och vi satt med tända ljus och pratade mamma pappa jag och Lisa;D

Nu har vi bäddat hennes säng på soffan.

  Lisa och Kalle:)

(visst har jag en konstig min på fottot? /lisa )


    

Lisa;)


Nu ska vi nog titta oss trötta på tv och sen klä om och gå och lägga oss;)

De blir massa kul med Lisa imorn oxå;)

Puss och hej! <3333

och ha de så bra!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards