Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Jenny - 1 november 2011 09:17

Godmorgon!

Nu har jag duschat och sen ska jag fixa till mig lite sen blir de in till staden med Annie och Linnea.  

Får se om man hittar något. Man kan ju hoppas!


Usch, jag är trött. Vet inte varför-

*För att klockan är omställd?

*För att jag har haft alldeles för mycket att göra fram tills imorgon då jag lider utav total fantasi-löshet ända fram tills helgen?

*För att jag borde  göra en massa saker som jag inte orkar?

*Eller kan de vara så enkelt att de är lov?

Jaja, trött är jag iallafall. Men de går över!  


Ni får lite musik som tydligen ska vara jätte bra, visst den är bra men jätte vet jag inte? Vad tycker ni? Är de jag som har världens sämsta musiksmak och inte hör de där "jätte"?

Tycker att låten är skrämmande lik "Need you now" om den nu heter så, men ni kanske vet vilken jag menar? Jaja.   

Ni får hela vidion, orkar inte leta upp nån där de inte pratar^^


Pusshej!  

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards