Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Jenny - 4 november 2011 18:16

Godkväll! :)

Fick just reda på att de inte var något ikväll utan att de är imorgon.

Stort missförstånd med andra ord. :)

Men imorgon har jag andra planer så de blir inget med de. Mina planer imorgon är halloween kväll med trevligt folk! Ska stanna natten där också, de ska bli jätte trevligt! :)

Men nu ska jag ändra mina Fredags planer, om de fortfarande går.

Bye bye!

Av Jenny - 4 november 2011 13:29

Hej sötnosar! :)

Just nu lyssnar jag på lite musik och bara chillar, de är ju fredag!  

Jag har precis duschat och sen ska jag platta håret, brukar inte platta de så noga. De sliter ju så jävla mycket. Men idag får jag nog göra de, de är jätte yvigt. :(

Framåt kvällen blir de fest/maskerad. De ska bli kul! I och med att jag har så dålig fantasi så har jag bara en klänning och en mask, jag ska vara "utklädd!" ;) Haha^^

Och imorgon kväll blir de en typ at maskerad då ocskå, så då kan jag ha samma kläder, smart va? ;)

Usch, nu är höstlovet snart slut.... Back to school.

Jaja, så jobbigt är de ju inte, men ändå. Höstlovet kunde gärna varit en vecka till!  

Pusshej!  


 

Vet att bilden är jätte gammal men de var den enda jag hade där jag hade en typ utav maskerad mask, konstigt va? xD

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards