Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Jenny - 23 november 2011 18:32

Heeeeeeej!

Är jätte trött, så ni får ha överseende med att blogginlägget kan bli hur som^^

Jaja, imorgon är jag ledig! Och de ska bli såhäääääär skönt!  

Välbehövligt efter dessa dagar då jag har haft alldeles för mycket att göra!

*Kunna en text muntligt i tyska

*Samma sak i engelska

*Engelska glosor

*Engelska prov

*Tyska glosor

*Biologi uppgift som ska vara klart på fredag

*En massa svenska

Har säkert glömt nåt men ni fattar, har haft lite att tänka på^^


Idag har jag gjort rätt mycket i skolan, först biologi, sen HK där vi gör praktiskt prov och jag ska ha mitt nästa vecka. Vi ska laga en maträtt^^ Idag lagade Hanna mat och bjöd mig, nästa gång ska jag bjuda henne. Sen har jag redovisat engelskan och fick kommentaren "Vet du om att du pratar med americansk accent?" Vet inte om de är bra eller dåligt^^

Sen har jag haft svenska, matte och sen skulle jag ha tyska men jag hade tid hos SYV.n där jag pratade om gymnasie valet....

Sen var de hem! Och nu sitter jag bara här och chillar, länge sen!  


Här får ni lite gamla bilder från i sommras! Bara för att jag fryser och vill ha värme! :)

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards