Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Jenny - 3 november 2011 22:36

Tintin har suttit och sjungt denna låten för mig i snart en halvtimme...

Hon skickade länken.


Tintin- Lyssna på denna!

Jenny- Men den är ju 10minuter!

Tintin- TIMMAR!

Jenny- ......


Av Jenny - 3 november 2011 21:52

  • Jag är otroligt envis, om jag har bestämt mig för något så går de verkligen inte att ändra på, både på gott och ont antar jag.
  • Jag har kan ALDRIG bestämma mig, jag har beslutsångest varenda gång jag ska bestämma nåt. Vad som helst, allt, när jag ska köpa godis, se film, planera dagen, välja kläder. Fråga vem som helst!
  • Jag älskar choklad!
  • Jag har alltid nära till skratt och ler hela tiden.
  • Jag älskar småprat och kan seriöst prata i timmar om absolut ingenting, särskillt om jag har tråkigt eller är nervös för något.
  • Jag är både natt och morgonmänniska, hur de nu går ihop.
  • Jag kan inte dricka ett helt glas mjölk, för då spyr jag. Hatar känslan och konsistensen. (Tintin gav mig idén att skriva den onödiga faktan, så tacka henne)
  • Jag är rastlös, jag måste ha nånting att göra hela tiden. Annars blir jag deprimerad. Vet inte varför egentligen.
  • Jag får jätte lätt blåmärken, men dom kommer inte förrän några dagar efter att jag har gjort mig illa. Därför vet jag sällan vad jag har gjort när folk frågar.
  • Jag är jätte duktig på att ramla och de brukar folk ha rätt roligt åt. Jag kan ramla sittandes på en stol.
  • Jag och Tintin äger på tandemcykel!
  • Mina händer och fötter är Alltid kalla. Hela jag i och för sig.
  • Jag hatar att vara ensam, de är de värsta som finns.
  • Varje morgon brukar sluta med att jag får springa ner till bussen.
  • Jag brukar spela sönder låtar, älskar en låt ena dagen och hatar den nästa.
  • Jag tar aldrig av mig mitt halsband. No matter what.    

 


Av Jenny - 3 november 2011 17:33

Think you know me? Sure, then maybe you do.

But to answer a question, you would be there for me all the pads?

Would you sacrifice yourself for me?

Would you give up your dream to get mine to come true?
If you answer YES you don't know me.
Then you would know that I don't want you to sacrifice yourself for me or give up your dreams. If you answered yes, maybe it mean that you love me, but know you don't.

But you don't have to know me, you just need to understand me and love me for who I am-that's when you can get to know me.

Av Jenny - 3 november 2011 11:24

Godmorgon! :)

Nu ska jag snart iväg så jag får skriva snabbt! :)

Jag har kommit på en sak- de är torsdag! Och nu är höstlovet snart slut!

Vart tog de vägen? Vad hände med allt jag skulle göra? Alla dagar jag bara skulle sova och chilla?

Ingen anning, men ett riktigt bra höstlov har de varit med riktigt bra vänner!

Menmen det är inte slut än, helgen är ju kvar och den ska bli lika bra som föregående dagar!

De har jag bestämt!


Här får ni en höstig bild som jag tog för nån dag sen! :)

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards