Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Jenny - 22 november 2011 19:36

Hejhej!

De har varit skola idag och efter de in till stan.  

De är väl inte så mycket mer att säga om skolan än att jag har skit mycket läxor i samma ämnen så de är lätt att blanda ihop allt. Men nu har jag koll på läget!

Jo, i idrotten spelade vi basket. De var jag, Natalie, Hanna och Christopher mot Elin, Rebecca, Lina och Albin. De var vi som valde basket helt enkelt^^

Men de var kul!   Fast de är ju inte så bra om man apploderar och skriker "Bra!" när de andra laget gör mål. Hehe ;)


Ikväll ska jag plugga tyska! Men sen har jag studiedag på torsdag, och jag vet inte vad jag ska göra! Panik!!

 

Jag och Tintin, när vi redan då var en kvart försenade till bilden. Rätt kul att hon går i skolan precis där den är och jag kommer dit, sen går vi därifrån. Glömmer bort tiden och sen kommer vi försent^^

 

De var extrapris...

De var 8frallor för 10kr så vi köpte de och åt 4var, eller jag åt tre. Men jag är ändå sjukt mätt nu!

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards