Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Jenny - 13 november 2011 17:39

Är fortfarande sjuk, ojoj vad konstigt. Haha ;)

Jag får se om de blir nån skola imorgon men man missar ju så himla mycket om man är borta en dag! Helt sjukt! (haha fattar ni? Sjukt..., så dålig jag vet)


Jaja, jag får se helt enkelt.

Tog lite bilder innan, bara för att jag är sjukt utråkad...


Denna bilden blev ju inte bra nånstans, men jag tyckte att texten passade så fint ;)

Av Jenny - 13 november 2011 17:31

Ida- Kan inte du ta en bild på mig, Kalle och Rambo?


     


Av Jenny - 13 november 2011 10:37

 Godmorgon! Hoppas att ni mår lite bättre än mig just nu. Haha nae så dåligt mår jag väl inte men jag är genomförkyld och min hals är sågott som död. Hade ont i halsen i fredags och igår men nu kan jag knappt prata och hela världen snurrar. Usch.

Jag som aldrig blir sjuk,

Jaja, min hals är död och de är också dagens planer men de är väl inte så mycket att göra åt antar jag. De är ju inte så att jag kommer dö eller nåt, bara en vanlig äcklig onödig irreterande förkylning.   

Jag har lite läxor till imorgon så jag kan väl underhålla mig rätt bra. Tyvärr.

Men att slänga iväg nårra sms eller chatta lite är inte alls förbjudet!  


Bara för att bjuder jag på två mongo bilder. Lite får man väl bjuda på ;)


De var ju ett tag sen men minnena från dagen är riktigt bra!


Idag är de också Farsdag så grattis till min lilla pappa! 

Se till att gratulera era pappor nu, de är ju snart jul vet ni!  


Ha de gott!   



Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards