Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jenny - 14 november 2011 15:53

Nu har jag fått några timmar till att gå. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk, jag kan säga de 1 000 av gånger och jag kan fortsätta säga de 1 000gånger till.  

´Jag mår väl rätt bra, huvudet känns som bly på mina axlar (det kommer snart att sprängas eller ramla av) och "sjuk"-känslan får mig snart att spy. Men annars. Helt Okej.

 Jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon! Det är så grymt tråkigt att bara vara hemma, även om man inte orkar göra så mycket så är de ändå de värsta som finns!


Jaja, er dag. Hur har den varit?

Låt mig få höra lite annart än bara om mitt eget!

Ring, smsa, kommentera eller chatta! Bara nånting! PLEASE?!?!'  


Bara för att bjuder jag på lite musik från Professor Green, riktigt fin låt med beundrandsvärt fin text! :)

Av Jenny - 14 november 2011 10:20


Såg precis att de är ostkakans dag på facebook. Är de sant eller är de bara nån som gillar ostkaka?

Har varenda maträtt/kaka en egen dag nu? Räcker de inte med KanelbullensDag och SemlansDag? Eller måste de finnas en kaka för varje dag så att man har en ursäkt för att äta kakor?


MVH. Förvirrad Tjej



Av Jenny - 14 november 2011 10:01

Hej, idag när jag vaknade var förkylningen inte bättre utan var ännu värre. Har knappt sovit nåt inatt pga. hostan, huvudverken och att jag knappt kan andas genom näsan. Usch, att vara sjuk är inget kul och jag hade nästan glömt bort hur de var, jag är ju sällan sjuk.

Men jaja inte mycket mer att göra åt de än att dricka mycket te, knapra tabletter och vila. Så är jag förhoppningsvis bättre imorgon! 

Har redan fått sms om att vi har läxa i tyska tills imorgon. Och jag vågar knappt tänka på hur mycket jag missar och kommer få ta igen. Bläää

Jaja jag får stå ut.

Nu ska jag återgå till mitt näsdukshav och försöka sova lite. Ha de bra!


Jag lägger in en liten höstig bild, mest bara för att jag tycker att den försvann alldeles för snabbt. De hann ju knappt bli höst innan vintern kom! 

 

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards