Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Jenny - 14 maj 2011 18:54

   Hello! Idag har jag bla bakat rabbarber paj, med rabarbbarber från trädgården;)

   Och sen har jag varit ute och tagit lite fina bilder, bla denna som jag tkr är super fin!   Min absoluta favorit plats här hemma!       Fåren kommer springande när man går in i hagen;P     Sen har vi massa maskrosor, ett gult hav! Vilket jag tkr bara är fint nu på våren!     Sen har ni en bild på lilla jag!;P

Puss och Kram, nu ska jag ut och gå med Rambo!<3

Av Jenny - 14 maj 2011 11:39

                                           De kom i lite fel ordning, men här är bilderna iaf!;)

Puss&Kram!<3

Av Jenny - 14 maj 2011 08:46

GodMorgon!

Har varit vaken en stund nu, men mest bara suttit här vid datorn och kollat runt lite;)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag vet vad jag borde göra.... de stavas PLUGGA!

Men sen måste jag logga in på trafikskolan och plugga där oxå, borde gjort de förra veckan men hade så mkt läxor då så de va ingen mening, men nu får jag allt ta mig i kragen!;)

Ska strax gå och äta lite god frukost och sen blir de väl en runda ut med Rambo;)

Imorgon är de iaf min kusins, Annies, Konfirmation!;)

De ska bli roligt att sita i bänken och titta ist för att vara med!;)

Men jag önskar henne all lycka till!;)

Jag har föresten oxå fått reda på att de gick bra för Rebecca igår med pingisen så jag passar på att slänga in ett stort Grattis till henne!;DDDD

Aja Puss&Kram så ses vi kanske senare när jag ska försöka ladda upp de där jobbiga bilderna på mig innan konfirmationen, videorna gick tuvärr inte att ladda upp pga, att de var för stort;(((

Menmen kanske kan lösa de!;)


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards