Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Jenny - 20 maj 2011 17:17

Hello!;)

Har precis kommit hem från övning körningen!;)

Jag överlevde!;D

De var inte så farligt, lite nervöst bara.

Imorgon blir de att fixa i ordning tills på söndag när mamma fyller år.

Ikväll blir de att titta på The Vampire Diaries, och sen Big Brother;)

Ha e trevlig kväll och Helg så hörs vi nog kanske ikväll eller imorn!;)

Puss och Kram;)


Och här är en bild på mig idag, ursäkta minen;P

 

Av Jenny - 20 maj 2011 08:10

Hello!

Just nu sitter jag här, osminkad och genomblött i håret efter en härlig morgon-dusch!;D

Idag är de alltså sovmorgon!;) Riktigt härligt och så perfekt väder de är!!

De passar verkligen jätte bra med sovmorgon idag!;DD

Idag efter skolan ska jag alltså ut på vägarna med moppen, fan jag kanske inte överlever;O

Men jaja jorden ska ju ändå gå under imorgon!... enligt en gamal gubbe;)

Så detta blir kanske mitt sista inlägg...:'(

Nej, jag kommer nog att överleva!;)

Haha, jag börjar skolan kl.10.20 sen är de lunch kl.11.20 och sen är lektion,bild, kl12.00 och sen slutar jag 13.30!:) Nästan ingen ideé att gå t skolan;P

Aja Puss och Kram, nu ska jag gå och ta på mig lite mascara!;P

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards