Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Jenny - 22 maj 2011 16:58

Hejsan!;)

Idag har vi haft lite fest för mamma, med lite släktingar!;)

Här är lite bilder som pappa har tagit;P Bakvänd ordning!;P


Det enda kortet på mamma!;P

  

Mamma ville inte vara med på så många kort men pappa lyckades få ett iaf!;)         Här är iaf korten på oss andra som pappa tog;)

            Vår utsikt!;)   Haha, är jag och pappa lika?;P     Rambo!;)


Puss och Kram!;)

Av Jenny - 22 maj 2011 08:22

Hello hello!

Idag blev det att stiga upp kl 05.45 för att sjunga, ge paket och frukost åt min lilla mamma som fyller år idag!;)

De blev ingen fin sång så tidigt men de var myysigt ändå!;)

Tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av ikväll, de får ni inte missa!;), och sen kommer lite gäster vid två tiden;)

Nu ska jag fixa i ordning mig lite, när mamma blir klar i badrummet...

Vi har fler badrum men de blir aldrig av att man är där inne och fixar till sig!;)

Puss&Kram så hörs vi senare!;)<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards