Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Jenny - 23 maj 2011 20:54

Nu har jag uppdaterat min presentation ganske reält!;)

Nu kan ni bla läsa mer om-> lite kort om Mina vänner, en vanlig dag i mitt liv och sen har jag skrivit ganska mkt om min arm där jag hoppas att ni kan få lite mer insikt och kanske kunna få ut lite mer utav mina blogginlägg;)

Puss&Kram


Min presentation kan ni se här!-> http://jennyymelander.bloggplatsen.se/presentation/

Av Jenny - 23 maj 2011 19:09

Hejhej!;)

Idag har de varit skolan... som vanligt antar jag;)

Men lite roligt iaf! Jag fick iaf väldigt bra på matte provet! (MVG!) *stolt!*

Sen fick jag reda på mitt pleminernera *stavning* betyg i so vilket oxå var bra!;)

Och sen har jag oxå läst ut min bok som jag har läst, den var jätte spännande mot slutet!:D

Haha, nu låter jag som världens pluggis!;P Menmen!;P

Men nu till lite roligare saker, Imorgon är de SOVMORGON, igen!;DDDDD

Haha ska bli skönt att få sova ut!;D

Tråkigt bara att bara vi som har tyska har sovmorgon och att inte de andra får sova ut!:(

Imorgon är de bara idrott sen är de teater och sen blir de att stanna i stan, för min del iaf, i och med att jag har bild. Sen på onsdag blir de en "prova-på-dag" på rosenholm där vi får prova på olika idrotter.

Vilket vi har haft hela vår skolgång, som börjar bli lite drygt men jaja... De är ju en tradition!;D

Vi slipper även svenska prov! Jippi ett prov mindre!:D

Men sen ska vi börja med ett slags sammarbete med svensk, so och matte där vi ska skriva om en mattematisk person och sen redovisa om den.

Nej usch nu blev de ännu mer skola. Jaja, ni får somna när ni läser!;)

Men nånting ni inte får somna till är BigBrother där Gurkan har åkt ut!

Aja får se hur de går ikväll! Puss&Kram!:* <3

Av Jenny - 23 maj 2011 06:47

God morgon!

Detta blir bra ett kort inlägg nu på morgonen innan jag ska äta lite frukost!:)

Blev faktiskt lite sovmorgon idag oxå... steg upp 06.25 ist för 06.05:D Jag vet de låter inte mkt men när man vill sova så är en sekund guld värd!;)

Nåja, idag är de skola igen efter en väldigt kort helg. Menmen, de blir helg snart igen!;)

Puss&Kram på er!<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards