Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Jenny - 29 maj 2011 21:58

God kväll allesamans!;)

Idag har jag oxå varit iväg en runda.:)

DE blev ju ett litet inlägg på morgonen men då visste jag ju inte riktigt vad jag skulle hitta på idag, men de som allt annart löste sig!;)

Armen har tuvärr gjort sig påming väldigt mkt idag;(

Trots massa eländiga salvor och massa tableter som jag inte kan ta;(

Får se om de lagt sig till imorgon, annars får de bli att gå till skolan med lite tableter och en påklistrat leende och en fejkad possetiv atityd! Haha nej skoja men de blir inga riktiga leende imorgon isf!;P

Aja jag ska inte förstöra eran kväll med mina problem!;)

Man ska tänka posetivt!!;D

Just nu sitter jag och tittar slaviskt på Big Brother!;P

Får se vem som lämnar!.....


Christian var först...

Ganska skönt, jag tkr inte att han var en värdig vinnare. Han gjorde så lite och ändå var han lite smått irriterande;(

Nu står de mellen Sara, Simon och Peter!;) Martin är ju redan final-klar!;)

Nu ska en till lämna, vem blir de? ...


De blev Peter, Så de är Sara, Martin och Simon i final!!!!

Eller iaf så är de de dom tror! Igentligen är de Martin och Peter som är finalklara så en utav Sara och Simon ska ut på Tisdag!!;P

Detta blir spännande!;)

Nu ska jag nog kolla lite till på tv, sen ska jag ta en verktablett och sen ska jag náná !(=sova!)

Puss och Kram!<3





Av Jenny - 29 maj 2011 10:38

Hejsan!

Jag var iväg i stort sätt hela dagen igår så de blev inget bloggande, men nu är jag tbx!;P

Idag är de lite obestämt vad jag ska hitta på men de löser sig nog!;)

Idag har jag i stort sätt bara vaknat, gratulerat mamma på mors dag, fixat i ordning mig och tittat lite på tv. Nu ska jag nog gå ut med min lille hund!;)

Vi hörs!:)

Puss och Kram!<3

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards