Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Lite onödig, men kanske kul, fakta om mig :)

Av Jenny - 3 november 2011 21:52

  • Jag är otroligt envis, om jag har bestämt mig för något så går de verkligen inte att ändra på, både på gott och ont antar jag.
  • Jag har kan ALDRIG bestämma mig, jag har beslutsångest varenda gång jag ska bestämma nåt. Vad som helst, allt, när jag ska köpa godis, se film, planera dagen, välja kläder. Fråga vem som helst!
  • Jag älskar choklad!
  • Jag har alltid nära till skratt och ler hela tiden.
  • Jag älskar småprat och kan seriöst prata i timmar om absolut ingenting, särskillt om jag har tråkigt eller är nervös för något.
  • Jag är både natt och morgonmänniska, hur de nu går ihop.
  • Jag kan inte dricka ett helt glas mjölk, för då spyr jag. Hatar känslan och konsistensen. (Tintin gav mig idén att skriva den onödiga faktan, så tacka henne)
  • Jag är rastlös, jag måste ha nånting att göra hela tiden. Annars blir jag deprimerad. Vet inte varför egentligen.
  • Jag får jätte lätt blåmärken, men dom kommer inte förrän några dagar efter att jag har gjort mig illa. Därför vet jag sällan vad jag har gjort när folk frågar.
  • Jag är jätte duktig på att ramla och de brukar folk ha rätt roligt åt. Jag kan ramla sittandes på en stol.
  • Jag och Tintin äger på tandemcykel!
  • Mina händer och fötter är Alltid kalla. Hela jag i och för sig.
  • Jag hatar att vara ensam, de är de värsta som finns.
  • Varje morgon brukar sluta med att jag får springa ner till bussen.
  • Jag brukar spela sönder låtar, älskar en låt ena dagen och hatar den nästa.
  • Jag tar aldrig av mig mitt halsband. No matter what.    

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 8 juni 2012 20:52

till www.jemell.devote.se Nu är jag tillbaka! Efter ett väldigt långt uppehåll.. Jag har dock bytt adress till http://jemell.devote.se/ så det är där ni får kolla om ni ska läsa min blogg! :) Som sagt, jag är tillbaka och så jävla taggad på att ...

Av Jenny - 11 mars 2012 09:44

Jag kommer inte att uppdatera bloggen nu på ett tag, obestämd framtid. Andledningen är privat och att jag mår skit. Om jag ska skriva någonting här så kommer det bara bli fel.   Inna helgen så fick jag vara modell åt frisör-linjen på gymnasiet ...

Av Jenny - 7 mars 2012 21:17

Hej! Idag har jag varit på gymnasiet och kollat och de var helt okej och imorgon ska jag dit igen men till en annan linje. De ska bli intressant! Idag var jag på samhäll beteende och imorgon ska jag till samhäll internationell. Men ska vara i stan ...

Av Jenny - 6 mars 2012 22:53

Tänkte bara kolla in och säga godnatt! Ska strax sova för jag är helt slut, imorgon blir iallafall lite sovmorgon! Jag ska på studiebesök så jag får sova tills kvart i sju.. Ingen lång sovmorgon men hey, ändå sovmorgon!     ...

Av Jenny - 5 mars 2012 21:17

Måste bli bättre på dehär med bloggandet och börja blogga om intressanta grejer^^ Nåja, idag har jag varit i skolan och sen direkt hem till läxorna, inte så intressant men ändå. Imorgon blir de skola och sedan stan. Lite roligare.   Lite somm...

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards