Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny - 18 november 2011 18:28

Nu är de helg mina vänner!

Denna veckan har gått jätte snabbt, de har dock varit sjukt segt att vara sjuk  


Av Jenny - 17 november 2011 19:04

Hello Boy! ;)
Think you got the best of me? Think you left me broken down? Believe me to come back and beg? You do not know me because you have deadly wrong.   
What does not kill you makes you stronger! Thanks to you I am not the broken heart, thanks to you I'm stronger than ever and ready to rise up and live my fucking life!
The day we no longer were we, that day was the day when my life began for real!

So thank you! You made ​​me realize that life is too short and too wonderful to waste on IDIOTS like You! So I owe you too much!   


Thank you very much, I'll never forget you! XOXO ;*

Av Jenny - 17 november 2011 16:08

Idag har jag gått till skolan! Första fem minuterna var jätte roliga och jag var överlycklig för att komma tillbaka och träffa alla, men sen blev man skoltrött^^

Jaja, förkylningen är mycket bättre och snart märks den inte alls! 

Jag har lite läxor men dom är till nästa vecka så jag tänkte gå och sova nu! Är jätte trött^^

Godnatt! 

Av Jenny - 17 november 2011 07:14

Godmorgon!

Idag blir de skola för min del! Yey!

Frisk är jag väl inte helt än men jag har preppat med massa halstabletter mm,

För att fira får ni lite mongo-bilder på mig! Så går de när man har tråkigt!

 

     

Av Jenny - 16 november 2011 14:50

Åhh jag är så kär i dessa coverna! Dom är så sjukt bra! 



 



De finns absolut mer som den här killen har gjort, och ni måste ju bara erkänna att han är grymt duktig? Jag är så facinerad utav att han gör låtarna så bra med de matrialet han har, skulle lätt kunna se honom som vinnare i nåt utav sveriges alla musik program!


Av Jenny - 16 november 2011 11:51

Jag sitter här och försöker plugga lite, så att jag inte är helt körd sen när jag kommer tillbaka till skolan. Hehe.

Men de är fan omöjligt, huvudet faller snart ner i böckerna.

Av Jenny - 16 november 2011 09:41

Hemma idag igen! Usch!

Inte nog med att de är urtrist att vara hemma utan tänk hur mycket jag missar som jag kommer få ta igen!   

Usch nej, idag ska jag bara göra saker som är bra för att bli frisk, är de nån som har nån gammal huskur som ska vara bra för att bli frisk?

 

Nån hokuspokus soppa eller nåt? Kanske stå på ett ben och dansa? Någonting?



Jag ska iallafall börja med en kopp te! 

Jaja den är från google, men jag har inte lust att ta ett kort på en kopp te. Jag är sjuk, jag skyller på de... ;)




Av Jenny - 15 november 2011 20:09

Godkväll!

Jag är som innan, inte bättre. Förkylning suger!

Men jag har äntligen kommit på varför man blir så torr om läpparna när man är förkyld! Man kan ju inte andas med näsan då andas man ju med munnen och då blir man ju torr om läpparna!

 

Jag tog lite bilder innan. Mest bara för att känna mig lite friskare. Men de hjälpte liksom inte,

 


Jag får se om de blir skola imorgon, jag hoppsa verkligen att jag är bättre imorgon för jag HATAR att vara sjuk!!


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards