Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny - 8 november 2011 21:09

Asså de är nån som kan mitt lösenord till Facebook. Och jag har absolut ingen idé om vem de kan vara! Alls!

Mitt lösenord är sågott som omöjligt att komma på, om man inte känner mig jävligt väl. Eller nej inte ens då! Fick se de idag att nån hade skrivit i min logg

 "Jenny, Jenny, lilla Jenny. Ditt lösenord är jävligt lätt att lista ut vet du! ;)
Du kanske borde byta?"

Och bytt min profilbild till denna osv.


Nu sitter du säkert och läser detta, du får iallafall ett gott skratt hoppas jag! :)

Av Jenny - 8 november 2011 20:31

Hemma nu.

Efter en mycket låång dag. Jag gick till skolan tills 11.20 och sen åkte jag vidare in till stan för att gå vidare till Törnströmska (Gymnasium) där Tintin&co väntade. Jag gick vilse.... Lokalsinnet ni vet.

Jaja, men jag var med på deras lektion tills 16 iallafall

"Ja, jag slutar tidigt! Vad skönt! Vad ska jag göra? Jo, jag går till en annan skola!"

Sen har jag blivit facerapad typ 10gånger.... Kul


Jaja, sen gick vi vidare och sen till bilden. Orkar inte skriva mer, ändå inget intressant!

Jo jag missade bussen med 2cm om nån ville veta!

Av Jenny - 7 november 2011 17:48

Första skoldagen avklarad nu är de bara 6veckor kvar tills jullovet! Man måste ju se saker och ting positivt! Hahah, idag har jag slutat vid 12!

Eller tja, vi hade mat vid 10.40, knappt nån idé att äta frukost ju! ;)

Sen skulle vi ha nån återsamling vid 11.20 sen fick vi gå. Återsamligen är bara för att dom ska se till att vi äter, annars går ju alla hem och äter hemma och då slängs maten. Som om återsamligen skulle hindra de liksom....

Jaja, vi ska iallafall sluta såhär tidigt hela denna veckan. Vi har utveckligssamtal, vilket jag hade idag och de gick som vanlligt "Hej, Jenny är duktig i skolan. Hejdå"

Ne men typ.


Att vi slutar såhär tidigt innebär att vi bara har 1,5 lektioner per dag. Vilket gör veckan ännu bättre!


Dock måste vi göra en muntlig redovisning i tyskan. Som vi ska skriva ihop själva och sen redovisa nästa vecka och jag vill INTE! Inte att de är så värst svårt eller jobbigt, bara drygt...

Vi ska skriva redovisningen om en film vi sett. Som jag nämt här i bloggen innan. Türkisch für Anfänger

Av Jenny - 6 november 2011 20:16

Sa ju att kameran fick vila igår, men Malin tog faktiskt lite bilder i början utav kvällen. Så dom kan ni få! 

Jag i en soffa och med jävulshorn, hahahaha^^


 

Söta Elin :)


Jag igen, med en godisbit, hehe


Malin och Jag :)


Puss Puss!


Elin :)


Trött Jenny^^


Men gud, hur tänkte vi här?  Hahah^^ 


Ja de var några, orkar inte ta alla. :)

Av Jenny - 6 november 2011 17:31

Nu är jag hemma igen. Och jag har haft en toppen bra helg!!  

Och idag- sista dagen på lovet- var verkligen en perfekt avslutning på höstlovet!


Tyvärr hade inte kameran nån stor roll i min helg men innan jag gick hann jag ta en bild, när Kalle låg i min väska så himla fint och jag hade skit brottom!

 


Av Jenny - 5 november 2011 17:37

Hej, tänkte bara säga hejdå egentligen. Måste dra om sisådär 3minuter och hinna packa. Men min lilla söta jobbiga underbara katt ligger liksom på/i min väska och vägrar flytta på sig....

Jaja hoppas att ni får en trevlig lördags kväll! Puss!

Av Jenny - 5 november 2011 11:02

Mina blogginlägg har börjat visas på min Facebook profil, så varje gång jag gör ett inlägg här kommer det upp på facebook. Jag försöker radera alla sågott jag kan, lite drygt med en massa blogginlägg där liksom. Men detta hade jag inte tagit bort och man kan väl säga att de blev min och Emmys nya chatt! Kolla kommentarerna.

Och nu är de ännu fler... Och vad de handlade om- absolut INGENTING, haha^^


 

 

Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards