Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av Jenny - 13 november 2011 10:37

 Godmorgon! Hoppas att ni mår lite bättre än mig just nu. Haha nae så dåligt mår jag väl inte men jag är genomförkyld och min hals är sågott som död. Hade ont i halsen i fredags och igår men nu kan jag knappt prata och hela världen snurrar. Usch.

Jag som aldrig blir sjuk,

Jaja, min hals är död och de är också dagens planer men de är väl inte så mycket att göra åt antar jag. De är ju inte så att jag kommer dö eller nåt, bara en vanlig äcklig onödig irreterande förkylning.   

Jag har lite läxor till imorgon så jag kan väl underhålla mig rätt bra. Tyvärr.

Men att slänga iväg nårra sms eller chatta lite är inte alls förbjudet!  


Bara för att bjuder jag på två mongo bilder. Lite får man väl bjuda på ;)


De var ju ett tag sen men minnena från dagen är riktigt bra!


Idag är de också Farsdag så grattis till min lilla pappa! 

Se till att gratulera era pappor nu, de är ju snart jul vet ni!  


Ha de gott!   



SOS

Av Jenny - 12 november 2011 20:37

Nu har Ida gått för dagen och jag sitter ensam kvar. Haha nejdå jag har lite folk att prata med sen har jag ju katten Kalle så så ensam är jag ju inte.  

Vi har ätit och gått lite, bara chillat typ. Och haft lördags mys med film, varmchoklad, pocorn och filtar!

Sen har hon visat mig nåt spel på facebook och jag kanske drogs med lite mycket, de slutade med att jag satt och skrek "Dö! Dö då! Dö!" Haha xP

Jaja ;)

Och jag har ont i halsen, håller nog på att bli sjuk. Jag som aldrig blir sjuk! Jag hatar att vara sjuk, de är de tråkigaste som finns! Så nu ska jag knarka zyx eller strepcils eller nån annan halstablett.

Ikväll ska jag nog mysa med en film, dumpa honom tror jag att de blir. Har aldrig sett den men den ska tydligen gå ikväll så ska ge den en chans! ;)  Har ju inget annat för mig så^^


Tänkte ge er lite mer musik :) Orkar inte ta fram kameran och måste fylla ut inlägget lite ;)

Av Jenny - 12 november 2011 11:55

Lördag idag då och redan nu har helgen rusat iväg med en jävla fart. Snart är de måndag liksom. Hemskt hemskt! ;)

Jaja, en skön sovmorgon blev det iallafall!

Just nu väntar jag på att Ida ska komma sen får vi se vad vi hittar på. :)

Jag skulle bara visa att jag lever!  


Puss&Kram på er!


Ps. Nu har jag kommit på vem som hade loggat in på min facebook osv. De var inte så farligt, men ändå jävligt onödigt och dumt. Man ska aldrig logga in på en annans facebook och behålla lösenordet, de är bara dumt! Bara ett litet tips!  


Lite musik lördagen till ära också!

Av Jenny - 11 november 2011 20:05

Hej!

Idag är de fredag och inga blogginlägg har hunnits med. De är illa! 

Nej men jag har inte haft tillgång till dator och mobilen är urladdad nu så jag får väl skylla på de. Fredagen har spenderats med kompisar, så som en fredag ska spenderas- där man trivs helt enkelt!

Och nu blir de fredagsmys!

Kanske blir lite idol-tittande, jag har knappt inte sett ett enda program, är de bra?

 Jaja jag får se :) Maybe - Maybe not!

De första vi ser nu när vi sitter här är iallafall en tjej som tydligen har varit alldeles för nära ett elutag. Hehe, nejdå. Hon passade kanske lite i de men de är fult att håret är platt vid hårbottnen och sen bara woooowwff. Haha^^

Jaja Puss på er!  

Av Jenny - 10 november 2011 17:43

Det blev lite att göra. Rebecca smsade och vi körde, med mopparna, till lösenasjön och sen en liten runda. Jätte mysigt, fast svinkallt. Jag fryser så jag håller på att dö! Dock var de inte för att jag körde moppe utan för att de är iskallt här inne.

Jaja vi tog lite kort som jag tänkte ge ett smakprov på! :)

   

Söta Rebecca!


 

Och jag, hehe... 


Nu drar jag, Puss&Kram!


Av Jenny - 10 november 2011 11:51

Hej, Idag har min dag börjat med att jag försov mig 2timmar, inte världens smartaste de kan jag väl erkänna. Jag som sa igår att jag skulle stiga upp i tid.

Men jag hann faktiskt till skolan ändå, men jag tog moppen.

Vi började 15minuter senare också, så jag hade väl tur antar jag. Vi började med att se en teater i Aulan, jag kan inte bestämma mig för om den var bra eller dålig. Den var liksom lite både och.

Och sen var de rast sen mat och sen rast igen och sen fick vi gå. Haha^^

Under sista rasten blev jag ivägburen, alltid trevligt!  Eller...


Jaja nu ska jag nog bara vara hemma och chilla om de inte kommer upp nåt roligare å göra. :) Eller aa jag ska iväg sen lite senare men de är bara nåt gymnasie möte, man kan ju hoppas att jag blir lite klarare i huvudet utav de.

Fast jag måste skriva tyskan också, så jag har ju att göra en stund. :(

Jaja Be Happy! Haha såg denna på Kulturskolan och var bara tvungen att skriva av den!   

   

Av Jenny - 9 november 2011 17:14

 
Av Jenny - 9 november 2011 12:57

Hej!

Riktigt skönt att sluta såhär tidigt måste jag säga!

Och imorgon är de ingen lektion alls, bara teater! Riktigt skönt, vill ha de såhär varje vecka!

Eller vi hade HK-prov idag, vet inte hur de gick men jag klarar mig iallafall de vet jag.

Men morgonen är fortfarande lika jobbig, ni skulle bara veta hur varm och mysig sängen var idag på morgonen! Och sen ringde klockan alldeles för många gånger...

Jaja, bättre lycka imorgon när jag SKA gå upp första gången klocka ringer, eller kanske tar de i övermorgon eller nästa vecka....


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards