Jenny♥      JennyyMelander.bloggplatsen.se

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Jenny - 4 december 2011 18:26

Usch, vem kan hålla sig för gråt?
Hemskt är vad det är och ingen kan göra något för att stoppa detta helt. Killen på vidion kommer alltid att vara trasig. Hur mycket vi än blundar för det, de kommer alltid att vara där. Även om jag själv inte har några större erfarenheter utav mobbning så kan jag förstå att kille känner sig förjävligt. Och jag fattar inte hur en människa kan göra någon annan så illa?!

Nej osäkerhet och dålig självkänsla är grunden till mobbning. Och även om man inte kan stoppa det helt så kan man försöka och de minsta man kan göra är att försöka förstå och inte blunda för det!

Detta berör iallafall mig och jag hoppas att de berör iallafall någon annan också!

Av Jenny - 4 december 2011 12:37

Fan.. Hittar inte min väska! Måste ha lagt den nånstans när jag kom hem igår... Men var??

Och i den har jag mobilladdare, kamera, plånbok, nycklar mm. Dvs, Jag kan inte ladda mobilen, ladda upp bilder, och plånboken och nycklarna är ju självklara.

Vart lägger man en väska? Har letat igenom hela huset, där jag brukar förlägga saker. I gaderoben, under soffan, i köket osv. Men jag kan inte hitta den!


Och min mobil laddar snart ur, great!

Av Jenny - 4 december 2011 11:28

Godmorgon!

Är de redan söndag idag? Shit... vart tog helgen vägen!?

Jaja, min helg har iallafall varit toppen!

Det var en jätte trevlig dag och kväll igår måste jag säga! Vilka fina vänner jag har! (alla vänner då, inte bara de fina från igår utan ALLA underbara vänner som alltid finns där för mig!, tack!) 

Fast de var inte såå kul igår kväll när vi var ute. De var helt svart och vi gick och så sa nån "titta ett huvud i skogen!"

Jag har aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv!!

 

Avslutningsvis får ni en liten bild på min fina katt! ;)

 


Presentation


Every day is a gift. It's your choice if you want to make something special out of it and remeber it for life!
Well, I want to!

Fråga mig

4 besvarade frågor

 

Senaste inläggen

 

 

Kategorier

 

 

Sök i bloggen

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

♥Gästboken

Arkiv

♥Översätt bloggen

 

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards